15 mai 2015

Persil Power-Mix Caps


Buna dragii mei cititori.
Este pentru prima oara cand ma inscriu si particip la o campanie organizata pe http://www.buzzstore.ro/ .
La inceput am fost reticenta, ma gandeam ca este la „vrajeala”, ca mi se vor cere bani in momentul in care voi primi produsele, sau ca nu le voi primi deloc, fiind doar o strategie de marketing.
Dar...intr-o zi cu soare am primit un email ca am fost selectata si ma numar printre cei 1000 de fericiti care vor testa noul produs #Persil.
Dupa ce initial citisem toate datele despre cum pot primi gratuit produsul pentru utilizare si ma inscrisesem in campanie, aveam urmatoarele temeri si ma gandeam :” dacă nu o să îmi placă acest produs, ce voi scrie despre el? Voi putea spune adevărul dacă nu e bun de nimic? Sau va trebui sa imi mint cititorii si  să îi îndemn să cumpere un detergent care de fapt nu i-ar ajuta? Va trebui sa promovez produsul daca eu nu sunt multumita de el?”
Stiu, cei care deja au incercat noul Persil Power-Mix Caps vor rade de mine si vor spune ca toate aceste ganduri si temeri au fost neintemeiate.
Dar la momentul respectiv nu stiam cu ce anume voi avea de a face..
Acum stiu.
Totul este adevarat.
Temerile mi-au fost spulberate de la prima spalare.


Pana acum, mama deobicei spala rufele, eu rar „atingeam” masina de spalat pentru ca nu stiam cat detergent sa pun; indiferent ca era vorba de un detergent lichid, fie ca vorbim de cel pudra, niciodata nu stiam ce cantitate sa pun. Ori rufele nu se clateau bine pentru ca puneam prea mult detergent, ori nu se spalau deloc pentru ca puneam prea putin.
Acum, cu ajutorul lui Persil Power-Mix Caps pot sa ii usurez mamei mele treaba si sa spal singura.
Acesta este un detergent detergent 2 in 1 sub forma de...capsule...

Ok, sa va povestesc prima mea spalare:

Pun o capsula de Persil Power-Mix Caps ,apoi introduc peste #Persil hainele in masina de spalat, inchid usita , si dau drumul masinii.
Scot hainele si…ce sa vad? Sunt curate si nu curge detergentul din ele!
Mi-as dori sa am un blog olfactiv, ca voi, cititorii sa puteti simti mirosul hainelor proaspat spalate cu Persil Power-Mix Caps.
Din pacate acest lucru nu este posibil cu ajutorul blogului meu, ci doar cu ajutorul Persil Power-Mix Caps ( daca va cumparati si voi).
Ce m-a surprins in mod placut a fost faptul ca nu am avut nici o reactie alergica la detergent sau la mirosu acestuia. Am mai patit ca mama sa spele asternuturile sau hainele si eu sa stranut rau de tot sau nasul sa imi curga sau sa am mancarimi.
Cu #Persil nu am avut nici o problema.

A doua spalare:
A fost putin mai complicata, deoarece aveam un tricou alb, pe care il patasem cu ruj cu cateva zile in urma. Asteptam sa primesc detergentul minune pentru a-l spala. Nu i-am dat voie mamei sa puna clor pe pata pentru ca ramanea alb doar unde punea clorul. Nu i-am dat voie sa frece cu periuta deoarece se scamosa.

Mi-am spus sa incerc si cu  Persil Power-Mix Caps, ca doar reclama si pliantele spun ca scot si cele mai dificile pete:





Si intr-adevar asa este.
Nu imi imaginam ca si a doua mea spalare va fi lipsita de peripetii si chiar voi reusi imposibilul.


La aceeasi spalare am bagat si niste blugi pe care ii patasem, probabil m-am asezat in ceva, cafea sau habar nu am ( se pot observa cele 2 pete micute pe blugi si una mai mare sub cele 2 mici ).




Nu trebuie sa va spun cum aratau blugii dupa spalare…vedeti in poza de mai jos:



  

Nu trebuie sa va spun ca acest lucru m-a facut sa distribui mostele - pe care le-am tinut si nu le-am impartit pana acum de frica sa nu le fac necazuri cunostiintelor stricandu-le hainele, bine, sa nu exagerez, nici chiar asa- dar eu sunt o persoana sincera, care nu minte si nu puteam recomanda ceva prietenilor daca nu testasem eu initial.
Acum, ca m-am convins de puterea magica pe care acest detergent minune o are, am impartit cele 10 mostre, cunostiintelor, vecinilor si colegilor.

Per total spun cu mana pe inima ca Persil Power-Mix Caps merita toate laudele si de acum incolo voi folosi doar acest detergent care mi-a usurat viata.