30 aprilie 2015

Vreau!!

Vreau! Deja sunt un geek, sau mai bine spus, o „geekă”... de ce? Pentru că acest cuvânt, geek este un termen de jargon, care se referă la „o persoană neobișnuită sau ciudată, în special una care pare să fie obsedată de unul sau mai multe lucruri incluzând cele legate de intelectualitate, electronică, jocuri, etc.
Ciudată sunt, neobişnuită sunt rebelă sunt, nonconformista sunt, acum trebuie să îmi „dezvolt” obsesia şi să particip la campania nJoy The Order Of Geeks .
Acum intervine marea dilema.. să fiu expertă, superstar sau enthusiast?
Nu vă speriaţi, este vorba de cele 3 categorii de geeks pentru care puteţi opta.





Oricum, regulamentul campaniei TheOrder of Geeks este extrem de simplu, pe înţelesul tuturor.

Dacă vă întrebaţi ce este nJoy vă dau eu acum informaţiile necesare:
NJoy e multitudinea de sentimente şi expresii pe care o ai la contactul cu un produs tehnologic.
Smiley face-ul nJoy se doreşte a fi captarea momentului primului contact dintre utilizator şi produs.

Cum a luat naştere?

Totul a început din dorinţa da a încânta şi surprinde utilizatorul prin imprimarea unui caracter personal produselor noastre.
Am descoperit astfel bucuria de a modela tehnologia şi de a-i adauga valoare folosind experienţa noastră de peste 15 ani în domeniul IT. I-am dat numele nJoy.

Ce îşi propune?

Visul nJoy este de a transpune glasul consumatorului într-o caracteristică personală a produsului pentru a crea fiecăruia o punte individuală cu tehnologia.
Ne simţim împliniţi de fiecare dată când utilizatorul nJoy regăseşte o parte a personalităţii sale în produsul pe care îl ţine în mână.


Dacă până acum v-am dat răspunsuri la întrebări, acum este rândul vostru să fiţi sinceri;

O să vă adresez câteva întrebări scurte:

1. Aveţi peste 18 ani?
2. Aveţi domiciliul în România?
3. Deţineţi un blog?
4. Sunteţi pasionat de domeniul IT&C?
5.Vă place să testaţi produse tech?
6. Prietenii vă descriu ca un geek, mereu la curent cu ultimele noutăţi şi gadgeturi?

Dacă aţi răspuns AFIRMATIV la aceste întrebări atunci cu siguranţă sunteţi omul pe care îl caută!!!

Eu am răspuns DA la toate întrebările şi ce îmi rămâne de făcut este să trimit un e-mail la adresa ioana.pelin@njoy.ro până la data de 31.05.2015 şi primesc GRATUIT un pachet de screen cleaner de la nJoy. Primii 50 de participanţi înscrişi primesc automat un mouse nJoy TG9 gri.

Acest e-mail trebuie să conţină următoarele date:
- Nume/Prenume
- Grupa din care vrei să faci parte
- Produsele pe care vrei să le testezi
- Adresa de livrare completă (cu număr de telefon)
- Forumul/blogul unde se postează review-ul
- Copie după buletin
- Referinţă de activitate în online (link forum unde concurentul a mai postat un review)

Lista de produse disponibile pentru testare este următoarea:




Nu va costa nimic, după testare cheltuielile de logistică şi transport vor fi integral suportate de către Organizator.
  
Eu spun să nu mai staţi pe gânduri şi să aplicaţi. Este simplu, rapid şi uşor. În plus nu aveţi nimic de pierdut ci doar de câştigat...

29 aprilie 2015

Cascada Kurşunlu - oaza de liniste

Cascada Kurşunlu (Turcă: Kurşunlu Şelalesi) este situată la 19 km de Antalya şi 24 km est de centrul oraşului, la capătul unui drum de 7 km ramificat la nord de autostrada Antalya-Serik-Alanya, la un punct de 12 km de Antalya, cascada și zona de picnic având 33 de hectare, reprezentând un loc unic în lume.

Este un loc pe care il vizitez de fiecare data cu mare drag si placere. Este o oaza de liniste, cand doresc sa “evadez” din orasul aglomerat.
Cascada de 18 metri se află pe unul din afluenții râului Aksu și situația sa în mijlocul unei păduri de pini este de o frumuseţe cu totul excepțională.
Există câteva lucruri specifice de văzut în parc, inclusiv o moară de apă veche și o casă asociată cu fostul președinte Kenan Evren, dar deobicei oamenii vin mai ales pentru a se relaxa și să facă, probabil, sportul numit bird-watching. Am vazut multe pasari interesante si desigur, mai mult le-am auzit. Există o zonă mare şi umbrită de picnic. Mi-a placut extrem de mult sa stau la acele masute din lemn si sa iau pranzul acolo. Mi-am luat cu mine un sandwich si un mar si am stat si am admirat peisajul.

Cascada a fost declarată pentru prima dată o zonă de recreere în pădure în 1979. Mai târziu, în 1991, zonei i-a fost dat statutul de Parc Natural datorită florei şi faunei sale bogate ca mai apoi suprafaţa să fie lărgită la 400 de hectare.
Astăzi, Parcul Naţional Cascada Kurşunlu este un loc foarte popular de recreere în regiunea Antalya. Acesta oferă oportunități pentru o varietate de activităţi de recreere și primește aproximativ 400.000 de vizitatori în fiecare an conform estimărilor. De fiecare data cand am mers nu era extrem de aglomerat si nu stiu de ce, imi aminteste de Tampa din Brasov. Nu stiu de ce, dar de fiecare data cand mers pe acele poteci ma simt ca si cand urc pe Tampa sau cobor de pe Tampa.
Intrarea costa in jur de 2.5 lire turcesti de persoana...este un tarif extrem de ieftin...
Parcul Naţional are cel puţin 100 de specii de păsări care sunt găzduite împreună cu cele șapte iazuri mici, tuneluri de plante, zone de picnic, mori de apă și desigur cascada Kurşunlu.

Mergând în partea stângă, după zona de picnic veti vedea o cărare printre multe specii de cactus şi flori. După o scurtă plimbare printre florile colorate, se poate vedea o moară de apă. După moară de apă, poteca duce la cascada Kurşunlu şi peştera de sub cascadă. Eu una nu m-am incumetat sa merg niciodata in acea pestera deoarece riscati sa fiti udati. Unii localnici, vara, veneau pentru a face baie in aceasta apa, care probabil este extrem de rece, desi exista numeroase afise care indica:”Inotatul interzis”.
Ma simt norocoasa ca am descoperit acest loc, cu ajutorul localnicilor, desigur, pentru ca din cate stiu eu nu se organizeaza excursii optionale spre acest loc magic.
Eu nu ratez niciodata sansa de a merge la aceasta cascada.
De curand au contruit o cafenea care este extrem de utila. Am stat de multe ori si am baut o cafea turceasca incredibil de buna si am admirat apa, care are o culoare de nedescris si desigur am urmarit niste broaste testoase care inotau linstite in apa si multi multi pesti. Cafeneaua se numeste Bayram Efendi si o cafea costa in jur de 5 lire turcesti.
Este o experienta deosebita si va recomand sa vizitati acest loc magic.


27 aprilie 2015

Review Gloves in a bottle

Dragii mei,
Este prima dată când aleg să primesc un produs cadou pentru testare că mai apoi să scriu un review.
Blog-ul meu a devenit unul mix: un fel de travel blog (începând de la impresii de călătorie, obiective turistice, etc) până la diferite povestioare, istorisiri.
Mă gândeam:” dacă nu o să îmi placă această cremă, ce voi scrie despre ea? Voi putea spune adevărul dacă nu e bună de nimic? Îmi voi putea minţi cititorii să îi îndemn să cumpere o cremă care de fapt nu i-ar ajuta?”

Dar... slavă Domnului toate aceste temeri au fost neîntemeiate iar eu pot să vin acum cu un articol în care chiar să recomand acest produs cu mâna pe inimă.
Prima oară l-am testat pe mine, pe mâinile mele mai exact.





Proaspăt întoarsă de la mare, din Cipru, bronzată sau mai bine zis arsă de soare, am început să aplic soluţia minune, care m-a ajutat.





În două zile nu am mai fost roşie pe mâini, pielea a rămas bronzată şi catifelată.

Mi-a plăcut mult faptul că nu are miros, se absoarbe repede în piele şi este rezistentă la apă, astfel încât dacă mă spăl pe mâini nu trebuie să o aplic iar şi iar.

După ce m-am asigurat că nu am „păţit” nimic, am mers cu această cremă la bunica mea.
Faţa ei a devenit plină de cojite datorită medicamentelor pe care le ia. Are un fel de alergie pe faţă de la medicamente iar aceasta cremă i-a făcut tare bine.
O să ataşez mai jos doua poze extrem de reprezentative. Cum arata fata bunicii in ziua 1 si cum arata acum, dupa 3 zile de la folosirea cremei Gloves in a Bottle.




Bunica mea a fost extrem de mulţumită de această cremă şi rezultatele sunt vizibile. Şi eu sunt mândră cu mâinile mele, care sunt extrem de catifelate.
Cea mai amuzantă întâmplare a fost atunci când am mers la buni cu cremă. M-a întrebat cum se numeşte cremă şi eu i-am răspuns:” Gloves în a bottle” şi mă întreabă:” ce înseamnă” sau mai bine zis, i-am făcut traducerea astfel:” mănuşi într-o sticlă”.

Dacă doriţi mai multe informaţii despre această cremă puteţi intra pe site-ul Gloves In A Bottle România  de unde vă puteţi comanda aceasta cremă minune.







26 aprilie 2015

Apelati la QuickMobile

Cred că toată lumea s-a săturat deja când văd reclame la tot felul de firme care se promovează astfel: „totul este gratis”,” stai acasă şi câştigi bani”, „program flexibil, câştigă bani”, etc, etc.
Bineînţeles că pare ceva dubios şi trecem peste, nici nu îndrăznim unii dintre noi să ne gândim să aplicăm pentru aşa ceva, iar cei mai sceptici din fire nu intrăm nici măcar pe site-ul respectiv că să nu luăm vreun virus.
Alte firme se promovează în alte moduri, care pe mine una mă enervează teribil:” lasă pagina deschisă 1 minut”, „accesează pagina X, de acolo intră pe pagina Y” şi lista poate continua.
Chiar dacă sunt reticentă din fire, am găsit o nouă „invenţie”, o inovaţie zic eu şi mi-a atras atenţia în mod deosebit.
Este vorba de magazinul online QuickMobile , care ne îndeamnă la următorul lucru:” Câștigă bani promovând QuickMobile prin Profitshare”.
Desigur, cui nu i-ar plăcea să promoveze un site şi să câştige bani? Dar pentru mine era prima oară că auzeam de Profitshare.
Acum, ce îmi rămânea de făcut era să mă documentez. Şi am aflat următoarele informaţii:
- Profitshare este reţeaua de afiliere cu cele mai mari vânzări din România şi reprezintă soluţia de marketing online folosită de unele dintre cele mai importante magazine şi furnizori de servicii online.
- Este reţeaua de afiliere cu cele mai mari vânzări din România

QuickMobile in Profitshare este ceva.. oau...


După ce am reuşit eu să înţeleg mai bine conceptul de afiliere am înţeles faptul că în cadrul reţelei de marketing afiliat Profitshare am ocazia de a câştiga bani online prin promovarea produselor QuickMobile. Fiecare vânzare generată de mine prin metodele mele de promovare va fi recompensata printr-un comision.

Portofoliul QuickMobile include peste 6.000 de produse disponibile online de la circa 200 de branduri internaționale premium, din domeniul IT&C, gadgeturi, accesorii şi branduri de lux. Deci clar am de unde alege...



QuickMobile oferă comisioane ce depășesc media oferită de advertiserii IT&C din rețelele de marketing afiliat, respectiv 3% pentru Telefoane și Tablete, 10% pentru produsele din categoria Gadgets, 20% pentru articolele din categoria Accesorii, 20% pentru produsele din categoria Branduri de Lux. 



QuickMobile.ro se adresează în special tinerilor pasionaţi de tehnologie, care îşi doresc dispozitive de ultima generaţie, provenite de la branduri de renume mondial.

Pentru fiecare vânzare sau comanda generată pentru magazinul QuickMobile.ro, venită prin eforturile mele de afiliat, voi primi un comision între 3% şi 20%, în funcţie de categoria produsului.
  
Pot promova QuickMobile prin mai multe modalităţi:
·         pe website-ul sau blog-ul meu;
·         pe forumuri pe care activez;
·         pe reţelele sociale;
Ca unelte de promovare, pot opta între:
·         link-uri de afiliat;
·         widget-uri cu produse;
·         slidere de produse;
·         bannere pe diverse dimensiuni;
Categoriile de produse disponibile în magazinul QuickMobile.ro
·         Telefoane
·         Tablete
·         Gadget
·         Accesorii
·         Branduri de Lux
  
Ok, teoria este destul de uşoară şi se învaţă rapid dar practică este mai grea.
Totuşi, ce mi-a dat un imbold ca să pot continua fost seriozitatea acestui magazin online, lansat în martie 2005. QuickMobile s-a diferenţiat în scurt timp ca unul dintre cei mai importanţi retaileri de IT&C din mediul online în România. Portofoliul de afaceri al QuickMobile este completat de o reţea de puncte de vânzare în cele mai importante centre comerciale din ţară, concepute ca magazine cu acces de 360°.







Sigurama.ro, siguranta de care ai nevoie

Călătoresc! Iubesc să călătoresc! Ador să călătoresc! Susan Sontag are un citat care mie îmi place extrem de mult: „I haven’t been everywhere, but it’s on my list”, în traducere:” nu am fost pretutindeni, dar este pe lista mea”.



  
În momentul în care mă decid să călătoresc undeva, sunt foarte tipicară şi iau totul din timp, mă documentez şi mă informez.
De obicei apelez la o agenţie de turism, care să mă ajute cu rezervarea biletelor de avion şi a hotelului sau uneori iau de-a gata pachetul turistic (în cazul în care cumpăr un circuit sau un sejur sau o croazieră).
Dar nu toate agenţiile de turism ajuta sau ghidează turistul cu toate informaţiile necesare. Una dintre cele mai importante recomandări care ar trebui dată de agenţia de turism este: asigurare travel 
Poate mulţi dintre dvs nu ştiu ce implica această asigurare de călătorie sau nu au auzit de ea. Într-adevăr, este facultativa, nimeni nu va obliga să o faceţi (doar în cazul în care călătoriţi într-o tară care solicita viză de intrare) dar este extrem de important să o aveţi cu dvs în momentul în care călătoriţi într-o ţară străină.
Ca să înţelegeţi şi dvs ce înseamnă o poliţă de asigurare, o să vă dau două exemple, cazuri reale pe care le-am întâlnit în timpul job-ului.
Primul caz: familie cu copil de 2 ani, care nu aveau asigurare travel. Agenţia de turism nu le spusese că este indicat să îşi facă, mai ales că aveau şi copil mic iar ei nu ştiau şi nu auziseră de acest tip de asigurare. Au mers în vacanţă, în Turcia iar copilul s-a îmbolnăvit. Neavând asigurare, au evitat să meargă cu copilul la spital (în zona fiind doar spitale private) deoarece cheltuielile ar fi fost enorme şi au comandat de la farmacie câteva siropuri şi pastile, care nu au avut nici un efect. După 2 zile, copilul avea încă febră mare şi se simţea extrem de rău.
Părinţii, neştiind ce să mai facă, au ales să îşi încheie vacanţă mai repede, au cumpărat alte bilete de avion pentru întoarcere şi după doar 3 zile petrecute în hotel au plecat înapoi în România.
Al doilea caz: familie cu copil de 1 an, care aveau asigurare travel. Copilul s-a îmbolnăvit şi părinţii au decis să îl ducă la spital, deoarece aveau asigurare medicală. Chiar dacă era vorba de spital privat, asigurarea a acoperit toate cheltuielile, ei nefiind obligaţi să plătească nimic. Copilul a stat în spital 4 zile, fiind pe perfuzii şi sub supraveghere medicală. După 4 zile, s-a pus pe picioare şi familia a putut să îşi continue vacanta rămasă.
Aceste două cazuri reflecta extrem de bine cât de important este să avem asigurare travel. Niciodată nu ştim ce se poate întâmpla.
Un alt lucru important este faptul că fiecare agenţie de turism colaborează cu o firmă de asigurări şi va impune dacă încheiaţi orice fel de asigurare să optaţi pentru firmă prin care doresc ei.
Uitaţi de acest lucru. Nu sunteţi obligaţi să încheiaţi poliţa de asigurare travel în agenţia de turism. Sunteţi liberi să o faceţi dvs, simplu şi uşor cu ajutorul broker-ului autorizat Sigurama.ro

Sigurama.ro vă oferă posibilitatea de a vă „personaliza” asigurarea în funcţie de asigurator, preţul asigurării şi perioada pe care vreţi să fiţi asigurat.
Poliţele aferente asigurării de călătorie se eliberează în format electronic, aşa că imediat după ce aţi făcut poliţa o puteţi scoate la imprimantă şi gata!
Realizarea platii online se poate efectua cu cardurile: Visa, MasterCard, Maestro. Plata offline se poate face cu numerar la livrare sau la sediul Sigurama, ori prin transfer bancar sau card pe baza informaţiilor furnizate în decontul de plată.

Un alt timp de asigurare, pe care eu îl recomand şi îl fac ori de câte ori plec în vacanţe este asigurarea storno. Poate aţi mai auzit de storno, dar nu în acest context, aşa că o să vă explic ce înseamnă acest tip de asigurare. 
Asigurarea storno este o asigurare facultativă necesară în situaţia în care apare nevoia obiectivă de anulare a unei călătorii.
În sfera de acoperire a asigurării storno intra costurile cu bilete de avion, costuri cu excursii, sejururi, croaziere, deplasări în interes personal, de afaceri său medical.

Între motivele stipulate de asiguratori şi acceptate ca riscuri în contractele de asigurare storno, regăsim:
·         deces, boală gravă/incurabilă cu repercusiuni, accident grav al asiguratului;
·         decesul soţului/soţiei asiguratului sau al unei rude de gradul I sau ÎI;
·         devastarea domiciliului asiguratului ca urmare a furtului, incendiului, exploziei sau calamitaţilor naturale, evenimente care fac necesară prezenţa la domiciliu a asiguratului;
·         concedierea asiguratului de către angajatorul sau;
·         primirea de către asigurat a unei citaţii pentru prezentarea în faţa unei instante judecătoreşti la un termen stabilit în perioada călătoriei, cu condiţia că instanţă să nu recunoască rezervarea făcută ca motivaţie pentru amânarea termenului şi citaţia primită să fie prima emisă în respectiva cauza aflată pe rolul instanţei;
  
Asigurarea storno oferă protecţie financiară pentru evenimentele neprevăzute ce fac imposibilă o călătorie planificată şi achiziţionata sub forma unui pachet de servicii turistice de la o agenţie specializată. Ofertele asiguratorilor încerca să acopere cele mai frecvente evenimente care cauzează anularea călătoriilor.

Astfel ca Sigurama.ro reprezintă un atuu, un as în mânecă pe care îl veţi avea de fiecare dată când plecaţi în vacanţă.

Şi dacă tot nu v-am convins de necesitatea încheierii unei asigurări travel/medicale/storno, o să vă recomand un articol interesant semnat Nick Trend în The Telegraph ca să înţelegeţi mai bine că plecatul la drum fără asigurare e posibil dar că trebuie să îți asumi 100% posibilele consecințe.

  1.         Plecaţi în mult-visatul concediu de vară și faceţi toxiinfecţie alimentară
  2.       . Mergeţi într-o croazieră pe Marea Egee și când ajungeţi într-un golf vă înțeapă un arici de mare
  3.         Asigurarea medicală de călătorie e mai ieftină ca o sticlă de Cola în aeroport
  4.       .  Ninge, e furtună sau ceață și zborul dvs are o întârziere mai mare de 12 ore...sau se anulează zborul
  5.         Compania aeriană v-a pierdut bagajele în care aveţi tot ce vă trebuie pentru două săptămâni de vacanță
  6.        Vi s-a furat pașaportul și portofelul și aveţi nevoie imediată de cash... și de un nou pașaport sau de un buletin ca să reveniţi în țară
  7.         Vă îmbolnăviţi chiar înainte de plecare și trebuie să anulaţi călătoria
  8.        “N-are cum să mi se întâmple tocmai mie” – incredibil dar vi se poate întâmpla
  9.        Durează mai puțin de 5 minute dacă încheiaţi asigurarea online. Eu așa am făcut de fiecare dată
  10. Mergeţi pe Coasta de Azur, staţi prea mult la soare și faceţi insolație. Credeţi-mă, nu vreţi să daţi toți banii de vacanță pe tratament
  11. Sunteti pe Coasta Amalfi, pe Sentiero degli Dei, călcaţi strâmb pe una dintre scări și vă alegeţi cu o luxație. Aveţi nevoie de tratament de urgență la un spital din Italia...și de un translator pentru că italienii nu prea vorbesc engleza
  12.   Sunteţi în Istanbul, în aglomerata Piață Taksim și un trecător va lasă fără camera foto
  13.   Agenția de turism sau compania aeriană de la care aţi cumpărat biletele de vacanță/avion dă faliment
  14.  Sunteţi în a 3-a zi de vacanță în Portugalia, v-aţi rezervat tot felul de excursii opționale, aţi plătit în avans bilete la muzee (în total câteva sute de euro), trebuie să vă întoarceţi de urgență în țară și nu vreţi să pierdeţi banii plătiți.


Dacă toate acestea au fost de ajuns şi v-au „speriat” puţin şi aţi decis că este timpul să vă faceţi o asigurare, apelaţi la Sigurama.ro





25 aprilie 2015

Ce? Unde? Cand? Cum?

O să vă povestesc o întâmplare amuzantă, mai degrabă un dialog între mine şi bunica mea.
Ieri dimineaţă, ora 10:00, o sun pe bunica extrem de entuziasmată:
- Buni, am găsit o ofertă „şoc”, de nerefuzat la televizoare 
- Ce ofertă draga mamei?
- Un televizor Samsung, cu diagonală de 28 inch cu reducere 31%
- Scumpa mea, ce înseamnă inch?
- Offf buni, lasă că îţi povestesc eu altă dată... tu îţi dai seama ce te-ar ajuta pe tine un astfel de televizor? Nu ar mai trebui să stai pe scaun, să te îndoi de mijloc ca să vezi serialul tău preferat. Dacă vei avea un astfel de televizor vei putea urmări orice la tv din pat.
- Am înţeles. Şi cât costă o „drăcovenie” de-asta?
- Ţi-am spus buni ca e la promoţie! De la 1.299 ron la 899.
- Asta înseamnă 9 milioane?
- Da buni.
- Vai de mine, dar cum să dai atâta pe un televizor? E prea mult puiul mamei.
- Dar buni, în altă parte sunt mult mai scumpe. Aceasta este o ofertă unică, nu o să ne mai întâlnim cu o astfel de ocazie.
- Dar unde ai găsit tu oferta asta că nu am văzut nicăieri reclamă?
- Pe internet buni, este vorba de Dwyn Shop.
- Vai, dar sunt serioşi? Nu am auzit de ei până acum!
- Da buni, de 10 ani vând pe internet, au şi un magazin unde putem vedea produsul plus că sunt membri ARMO şi Trusted.ro
- Scumpa bunicii, e bine că sunt „vechi” pe internet dar... ştii că eu nu le am cu tehnologia, cu engleza sau cu termenii ăştia noi. Vorbeşte te rog pe limba mea.
- Îmi cer scuze. ARMO înseamnă Asociaţia Romană a Magazinelor Online şi aceştia se ocupă că toate magazinele să respecte Codul de Bune Practici pentru Comerţul Online din România iar Trusted.ro este Programul Naţional pentru Certificarea Magazinelor Online din România.
 - Tot nu am înţeles eu exact, dar înseamnă că sunt serioşi după câte denumiri mi-ai înşirat tu acolo.
- Da buni, poţi sta liniştită. În plus avem siguranţă dacă vom cumpăra de la ei că putem plăti ori în magazin, ori după ce verificăm produsul, ori în rate. Plus că... dacă este să comandăm azi, mâine primim televizorul.
- Ei da? Nu cred că mâine!
- Ba da buni! Şi dacă locuiam în Bucureşti, îl primeam azi.
- Cum adică? Dădeai azi comandă şi tot azi primeai produsul?
- Da!
- Bravo lor! Asta da rapiditate... mi-aş dori să primesc şi eu pensia la fel de repede.
- Haha... buni.. m-am uitat şi la ofertele la Electrocasnice 
- Şi?
- Dacă ai şi tu ceva bănuţi puşi deoparte mai putem cumpăra ceva.. tot ieftin..
- Ce anume dragă mamii? Că mie doar sănătate mai îmi trebuie, de altceva nu mai am nevoie de nimic.
- Nu spune că nu ai nevoie de nimic. Este ceva ce îţi lipseşte.
- Ce anume?
- O maşină de spălatŞtii doar cât te chinuieşti să speli în cadă, aplecată cu capul în jos că mai apoi să te doară două zile mijlocul.
- Dar nu m-am plâns niciodată!
- Ştiu, dar văd eu! Plus că la tensiune nu e bine să stai să speli în picioare sau aplecată peste cadă. Luăm şi o maşină de spălat buni!
- Dar cum o vom comanda? De unde ştiu dimensiunile şi dacă îmi încape în baie?
- Stai liniştită buni, la toate se găseşte o soluţie! Din păcate nu putem merge în Bucureşti, unde aveau un showroom, adică... o cameră unde puteai vedea cu ochii tăi maşina de spălat şi televizorul... dar... putem să îi sunăm şi îi vom întreba iar ei ne vor da toate detaliile necesare.
- Eşti sigură că nu se vor supăra?
- De ce să se supere buni? Ei pun pe primul plan clientul şi îţi vor răspunde la orice întrebare, te vor îndruma spre o alegere cât mai bună oferindu-ţi sfaturile de care ai nevoie. În plus, garantează pentru calitatea produselor.
- Deci nu vom avea surpriza să ne trezim cu altceva decât am comandat?
- Nici vorbă şi dacă doamne fereşte va fi ceva în neregulă, vor schimba imediat produsul pe cheltuiala lor.
- Nu ştiu puiul mamii ce să spun, mi se pare cam mult să dăm toţi banii o dată, până la pensia viitoare ce mă fac?
- Buni, o să te ajut şi eu cu bani, televizorul o să fie din partea mea, ţinând cont că imediat se apropie ziua ta de naştere. Şi dacă vrei, tu cumpăra maşina de spălat în rate. Aşa o să fie mai uşor să te ajungi cu pensia.
- Se poate şi aşa?
- Sigur!
- Bine puiul mamii, atunci aşa vom proceda. Mulţumesc mult
- Nu ai pentru ce!

Azi, ora 11:00:
- Alo, da?
- Bună ziua. Aţi comandat produse de la Dwyn Shop?
- Bună ziua, da, am comandat ieri.
- Comandă a sosit. Peste o oră vă găsim acasă?
- Deja a sosit? Oau... da.. mă găsiţi acasă
- Ne vedem într-o oră.
- Perfect, bine, vă mulţumesc!

24 aprilie 2015

Nu ne gândim ca în ele trăim?



Totul a început în Catania, mai exact în Giardino Bellini, parcul principal al oraşului.
Acest foişor m-a făcut să mă gândesc la... arhitectura.. la faptul că la noi în România clădirile sunt date uitării...



Mi-am imaginat aici o nuntă, mi-am imaginat acest foişor cu panglici albe legate, cu pescăruşi care zboară şi se înalţă la cer iar mirele şi mireasa se strâng în braţe.
Nu am crezut vreodată că un astfel de peisaj îmi poate stârni astfel de sentimente.
Dar, totul este posibil.
Atunci mi-am dat seama că mi-aş dori să am şi eu o casă frumoasă, o casă care să aibă motive decorative, o casă albă, ca în poveşti, o casă albă, nu ca în Washington, D.C ci o casă albă a mea, personalizata.


De ce nu mai putem preţ pe case? De ce am ajuns să fim atât de nepăsători când vine vorba de aspectul exterior al clădirilor? Nu ne gândim ca în ele trăim?
Se pare că am ajuns să inversăm expresia „Afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopardul”. Am ajuns să punem preţ doar pe interior nu şi pe exterior.
Şi atunci noi de ce punem preţ pe haine, pe felul cum arătăm? Nu este exact acelaşi lucru şi la case? Nu trebuie şi ele să arate frumos?
Cea mai.. nonconformista, inovatoare şi extraordinare idee vine din partea CoArtCo  care reinventează designul caselor.
Ei mă vor ajuta să îmi îndeplinesc visul. Ei mă vor ajuta să „obţin” acea casa albă mult visată. Mă vor îndruma şi mă vor ghida ca să am cea mai frumoasă arhitectură a casei. Mă vor ajuta să îmi înfrumuseţez casa cu Profile Personalizate ,care vor aduce un plus de valoare casei.

Fiind o fire nostalgică şi visătoare, deja am în cap planuri pentru cum va arăta casa perfectă pentru mine.Această muncă este migăloasă şi trebuie făcută din pasiune. Acolo unde există DRAGOSTE ŞI INSPIRAŢIE, nu cred că poţi greşi iar echipa CoArtCo este cea mai indicată în cazul în care doriţi să vă personalizaţi faţada casei. CoArtCo sunt produse în România şi sunt producători autohtoni.

Când bate vântul în Braşov, sincer, în unele locuri îmi este frică să trec pe sub case să nu îmi cadă vreo ţiglă în cap sau vreo colsola sau coloana sau pur şi simplu să se desprindă ceva de pe faţada caselor şi să îmi cadă în cap. 
Nu vreau să ajung niciodată în stadiul în care casa mea să arate jalnic şi să cadă pur şi simplu pe trecători.

Sunt sigură că până acum nu v-aţi gândit la design-ul casei, poate doar la cel vestimentar, dar de acum încolo aveţi la dispoziţie echipa CoArtCo care se va ocupa nu doar de casa mea... ci şi de a voastră.

Dacă vă întrebaţi cum puteţi comanda profilele decorative CoArtCo răspunsul este extrem de simplu:


- Vizitaţi site-ul www.profiledecorative.ro şi alegeţi modelul preferat din kit-urile prezentate.

- Le transmiteţi dimensiunile necesare şi ei vă vor livra profilele oriunde în ţară, prin firme de curierat.
- Puteţi transmite poze sau desene cu profile care v-au plăcut şi ei le produc la comandă.
- Dacă doriţi un proiect complet de design pentru faţadă, vă pot recomanda un arhitect specializat pe diferite stiluri arhitecturale.


Eu deja ştiu care va fi primul pas pe care îl voi face. Voi merge la Showroomul din Bucureşti, pe strada Miron Costin, nr. 20, Sector 1, programul fiind unul convenabil:

De luni până vineri, în intervalul 09.00-17.00.
Astfel, visul meu va deveni realitate.






10 aprilie 2015

Scuba diving in Antalya

M-am gândit să scriu un articol despre scuba diving. Există mai multe locuri frumoase pentru scufundări dar eu am ales să merg mai aproape şi anume în Antalya, în Lara. Cei de la Star Diving Academy au fost extrem de amabili şi de prietenoşi. Dacă este să fiţi cazaţi în Belek/Kadriye, ei vor aranja o maşină specială, care vine dimineaţa, vă ia de la hotel (pe la ora 08:00) şi o să vă aducă înapoi la hotel după scufundări.
Se spune că cei care fac pentru prima oară scufundări ar trebui să nu mănânce în dimineaţa respectivă nimic. Eu nu am ţinut cont de aşa ceva, chiar dacă era prima dată când mă scufundăm. Am luat micul dejun că deobicei chiar dacă eram puţin speriată din cauza cutremurului care avusese loc în noaptea respectivă... dar nimic nu mai conta... îmi doream să mă scufund... Geanta am pregătit-o în felul următor: două prosoape, haine de schimb (tricou, pantaloni scurţi, etc.), beţişoare de urechi, şerveţele de nas (pentru orice eventualitate). De asemenea, este recomandat să vă daţi jos bijuteriile: inele, cercei, brăţări, etc. pentru a nu le pierde prin apă.
Star Diving Academy, se afla la baza unei stânci din Lara. Trebuie să coborâţi cu un lift pentru a ajunge la platforma construită. Cei de acolo ne-au întâmpinat şi ne-au făcut instructajul. Ne-au explicat limbajul semnelor în apă, cum trebuie să respirăm corect, cum să ne dăm apă jos din ochelari (dacă ne intra apă), cum trebuie să ne desfundăm urechile. A fost o întreagă teorie de mai bine de o oră.
După ce instructorii şi-au dat seama că suntem pregătiţi, am mers pe platforma de unde fiecare instructor în parte ne-a aruncat în apă. Este o întreagă teorie despre cum trebuie să fm aruncaţi în apă. Nu este aşa simplu cum vedem în filme. Butelia pe care o aveam în spate era extrem de grea şi la contactul cu apa putea să îmi rupă gâtul dacă nu eram aruncată în apă corespunzător. De aceea instructorul m-a tras în apă de mâna stângă şi m-a rotit la dreapta în timp ce mă trăgea... aşa ce face cică...
Când am ajuns în apă nu mi s-a părut deloc grea butelia... am uitat să menţionez că am rămas în costum de baie pe dedesubt şi cu un tricou, tricoul meu, atât. Desigur, au echipament special dar au spus că nu este nevoie să îl punem pe noi pentru că apa este foarte caldă şi o să ne simţim mai confortabil aşa.
Înainte de a ne scufunda, am început să ne obişnuim cu echipamentul... în special cu respiraţia doar pe gură (nasul nu îl putem folosi din cauza ochelarilor speciali, care acoperă şi nasul). A fost ciudat la început să inspir şi să expir aerul din butelia aceea printr-un tub, doar pe gură, dar m-am obişnuit.
Am fost prima care s-a simţit pregătită să se scufunde, i-am făcut semn instructorului şi am început coborârea. Fiecare om a fost cu instructorul său. Eu nu a trebuit să fac absolut nimic la coborâre, instructorul practic mă trăgea spre fundul mării. La un moment dat am văzut cum îmi intră apa în ochelari şi m-am panicat puţin... nu este o senzaţie plăcută... aveam impresia că „intru la apă”... i-am făcut semn că vreau să ieşim la suprafaţă... când am ajuns din nou la „mal” i-am zis că mi-a intrat apă în ochelari, mi-a dat ochelarii lui şi i-a strâns bine de tot. Apoi mi-a arătat din nou cum să îmi scot apa singură dacă suntem pe fundul mării şi păţesc din nou acelaşi lucru.



Din nou am început coborârea, de data aceasta fără frică pentru că ştiam ce mă aşteaptă şi care este senzaţia... am ajuns la 12 metri adâncime şi ne-am „plimbat” împreună cu peştii, i-am hrănit, instructorii ne-au filmat, ne-au făcut poze... şi nici nu mi-am dat seama cum a trecut o oră sub apă.


Experienţa este una incredibilă iar lumea de sub apă este una de nedescris...
Chiar dacă nu ştiţi să înotaţi nu este problema, dacă nu aveţi frică de apă puteţi merge la scufundări liniştiţi. În grupul nostru o doamnă nu ştia să înoate şi a reuşit cu brio scufundarea.
După oră petrecută sub apă, la suprafaţă am făcut puţin snorkeling deoarece nu mă mai dădeam ieşită din apă, care, să vă spun sinceră, era gheaţă în comparaţie cu apă de pe fundul mării dar îmi plăcea.
După ce m-am schimbat cu haine uscate, cei de la Star Diving Academy ne-au făcut „cinste” cu sucuri, bomboane, biscuiţi, etc. şi ne-au premiat cu diplome. Înainte de a pleca, ne-au dat dvd-urile cu poze şi videoclipuri.
Costurile difera, in functie de cate persoane merg (din cauza transferului), daca vreti dvd-ul cu poze sau nu. De persoana s-ar ajunge undeva la 100 euro...
A fost o experienţă de neuitat şi aş repeta-o ori de câte ori mi s-ar ivi ocazia.