20 martie 2012

Intrebari fara raspuns

Buna dragii mei. Azi o sa "aberez" putin nu pentru ca as fi suparata pe viata ci pentru ca sunt sigura ca multi dintre voi aveti multe intrebari dar nici un raspuns.
Stiu ca viata este grea dar nu inteleg de ce te loveste tot mai tare atunci cand deja esti la pamant. O persoana puternica se poate ridica in picioare chiar daca a fost lovita de o problema, dar cand problemele tot apar, iar acea persoana este lovita de greutati din ce in ce mai mult, cum mai gaseste acea persoana puterea de a reveni cum a fost odata?
De ce se intampla toate aceste lucruri in viata noastra? De ce nu putem avea o viata fara griji, fara probleme? Sau daca avem probleme, de ce atunci cand aproape le rezolvam si viata intra pe un fagas normal, apar altele si mai grele? De ce nu putem avea o bagheta magica sa stergem tot raul din jurul nostru si sa traim intr-o lume magica? De ce trebuie sa suferim? Stiu ca totul se intampla cu un scop si uneori noi nu putem face nimic pentru a modifica acele lucruri , dar de ce? Uneori mi-as dori sa pot intelege aceste lucruri, sa pot vedea in viitor si sa stiu scopul acestor lucruri care se intampla. Pentru ca uneori nu vad un motivul pentru care se intampla toate acestea. Desi nu este in puterea noastra sa schimbam destinul, sa ne schimbam soarta sau sa alegem doar lucrurile bune eu totusi mi-as dori sa am raspunsul la multe intrebari pe care le am. Din pacate sunt multe intrebari fara raspuns dar sunt sigura ca la un moment dat voi sti de ce s-au intamplat lucrurile asa.
Nu vreau sa va molipsesc si pe voi cu "filozofiile" mele asa ca va doresc toate cele bune si sper sa nu aveti prea multe intrebari fara raspuns.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu