18 noiembrie 2011

Multumesc



Buna dragii mei.

Nu am mai scris de foarte mult timp.De curand o prietena m-a intrebat de ce nu mai apare nimic nou pe blog-ul meu. I-am raspuns ca....si din cauza lipsei de timp,din cauza lipsei de inspiratie si pentru ca nu sunt sigura ca mai imi citeste cineva blog-ul.

Spre surprinderea mea, ultima data cand am intrat pe blog aveam foarte multi vizitatori, nici nu vreau sa spun o cifra pentru ca si mie mi se pare incredibil ca atata lume sa imi citeasca blogu-ul. Altceva ce m-a surprins a fost faptul ca nu doar cei din Romania citesc ceea ce scriu eu , ci si alte persoane din mai multe tari, cum ar fi: Turcia, Moldova, Statele Unite, Italia, Marea Britanie, Spania, etc.

De aceea vreau sa va multumesc voua, cititorilor !! Multumesc este un cuvant pozitiv, ar trebui sa il spunem mai des, sa nu ne fie rusine sa spunem multumesc!!

Asa ca din nou ( chiar daca ma voi repeta) , vreau sa va multumesc inca o data, sper ca o sa fiti alaturi de mine si de acum incolo, sper sa cititi blog-ul meu cu drag si sa il gasiti interesant ,sper sa reusesc sa scriu cat mai multe articole.

Am revenit cu un design nou, cu forte noi , cu mai multa inspiratie si...sper sa va placa si de acum incolo ce veti gasi aici.

Inca o data va multumesc!


2 comentarii:

  1. YOU GO GIRL!!! <3!
    Eu ti`l citeam, cum poti sa zici ca nu esti sigura ca-l citea cineva, tz tz tz!

    Pup si la cat mai multe posturi! :*

    RăspundețiȘtergere