27 iunie 2016

Ajutorul mult aşteptat

De curând m-a sunat o prietenă să îmi spună că i-a fost rănit copilul. Vă daţi seama ce m-am speriat. Am întrebat-o dacă totul este în regulă, dacă l-a dus la spital şi ea râzând mi-a spus că e vorba de celălalt copil al ei – maşina.
M-am liniştit puţin dar ştiam ce este în sufletul ei pentru că ţine la maşină ca la propriul copil.
Maşina nu a fost avariată foarte tare dar a durat mai bine de o săptămână până să o bage în service. Cei de la service nu reuşeau să îşi facă timp pentru ea.
După o altă săptămână agitată şi plină de suspans s-a dus să îşi ia maşina. Deşi eu nu prea mă pricep la maşini mi s-a părut o perioadă extrem de lungă pentru a-i ţine maşina în service. M-a sunat nervoasă. Mi-a spus că nu i-au reparat farul din spate care a fost spart pentru că cei de la service nu aveau bec să i-l înlocuiască. În plus, şi-a găsit maşina murdară pe interior şi cu lucruri lipsa (avea un ştergător pentru parbriz şi o soluţie pentru curăţat scaunele maşinii care au dispărut).

Atunci am pus eu piciorul în prag şi am început să mă documentez să văd ce service-uri auto serioase există pentru că aşa ceva nu este posibil.
Primul care mi-a sărit în ochi a fost Bimmer Service .
Pe lângă faptul că prietena mea chiar este posesoarea unui BMW, acest service mi-a atras atenţia în mod deosebit şi datorită birourilor nonconformiste dar şi datorită like-urilor pe Facebook.

De asemenea, când am dat click pe Bimmer pareri am putut vedea lucrările executate recent de către acest service.
Dar totuşi nu eram convinsă că îi pot recomanda acest service prietenei mele. Trebuia să fiu sigură de acest lucru, astfel încât am decis să îmi fac o listă de priorităţi şi să văd cum putem alege cel mai bun service şi dacă Bimmer Service se încadrează în aceste puncte:

1. Găsiţi un magazin pentru brand-ul maşinii dvs


Mai multe service-uri auto se specializează în anumite mărci. Cei care se concentrează pe un singur tip de marcă vor avea echipamente pentru a repara vehiculul dumneavoastră.
Ok, Bimmer Service se încadrează deci primul punct de pe listă a fost bifat.

2. Întrebaţi prietenii

Ok, ea nu m-a întrebat nimic ce este drept dar eu am vrut să o ajut. Şi sper să fi făcut alegerea corectă. Totuşi am întrebat prietenii virtuali şi am citit părerile despre Bimmer Service care toate sunt pozitive. Atunci.. încă un punt bifat pe listă

3. Verificați certificarea service-ului

Cred că poza de mai jos nu mai are nevoie de explicaţii de ce bifez şi acest punct pro pentru Bimmer Service.


  
4. Asigurați-vă că service-ul este convenabil

Bimmer Service oferă nu numai piese originale cu un adaos comercial mult mai mic, ci şi servicii de aceeaşi calitate, cu certificare oficială din partea BMW şi o reflectare a acestora în istoricul maşinii, toate la cel mai bun preţ.
Ok, punct ochit punct lovit.
Totuşi, ca să mă asigur că prietena mea nu va fi pusă la nişte costuri exorbitante deoarece preţurile variază în funcţie de seria de maşină, etc am trimis un mail la bmw@bimmer-service.ro cu toate detaliile şi am primit imediat răspuns cu oferta lor care era una chiar super bună.

5. Alegeţi-vă un service accesibil

Când spun accesibil mă refer nu doar să fie aproape de casă dar chiar dacă este mai departe de dvs să puteţi ajunge cu uşurinţă.
 Prima experienţă a prietenei mele la service-ul x (nu doresc totuşi să fac antireclama) a fost una teribilă şi pe lângă faptul că au purtat-o pe drumuri degeaba, a trebuit să meargă şi foarte mult, să schimbe autobuze şi chiar să meargă cu metroul.
Acum, pe lângă faptul că i-am găsit cel mai bun service cu putinţă este şi aproape de casa ei, pe Str. Brebenei Nr. 20 Sector 5 Bucureşti.



6. Alegeţi-vă service-ul în funcţie de program

Contează foarte mult ca un service să nu închidă la ora 16:00.
Bimmer Service are următorul program de lucru:
Luni – Vineri: 10:00 – 19:00
Sâmbătă: 10:00 – 14:00
Duminică: închis

După toată această documentare mi-am sunat prietena şi nu vreţi să ştiţi cât de fericită a putut să fie. Acum îmi este recunoscătoare atât pentru că i-am găsit un service bun, de calitate, cu oameni care îşi fac treaba cu plăcere, cu mecanici experimentaţi dar şi pentru faptul că i-am găsit o echipă de oameni capabili să o ajute!