16 octombrie 2018

Ce face parfumul din mine



Există date interesante care leagă alegerea parfumul dvs cu personalitatea pe care o aveţi. Ştiai că atunci când sunteți la o întâlnire, de exemplu, puteți mirosi parfumul persoanei sau colonia și cunoașteți imediat mai multe despre personalitatea lor.

Eu întotdeauna îmi asum responsabilitatea în situații de grup. Prietenii și familia mea m-ar descrie ca pe o femeie alfa. Asta şi din cauza zodiei, sunt scorpion deci mă puteţi înţelege, nu? Astfel că inclin spre parfumuri cu note de ciocolată, vanilie, scorțișoară și cafea care au devenit din ce în ce mai populare în ultimii ani. Îmi plac parfumurile puternice, care să persiste şi să se simtă de la “o poştă”. Cu parfumul Alien sau Angel  reuşesc acest lucru. Cu ajutorul unui parfum tare mă simt ca un lider puternic, ambiţios şi natural în acelaşi timp. Dacă dragostea dvs pentru parfumuri este infinită atunci puteţi apela la magazinul online de parfumuri Infinite Love. Uneori pot fi privită ca o femeie dominantă dar nu îmi fac griji, nu este nici o rușine în a fi un rechin la locul de muncă și în viața privată.



Parfumul preferat este o extensie a personalității mele. Și vorbește. În funcție de parfum, transmitem mesaje. Când aleg parfumul preferat mă gândesc ce doresc să transmit. Uneori pot opta pentru Black Opium .
Știați că mirosul este cel mai puternic declanșator al memoriei? Există o explicație perfect logică pentru asta - nervul olfactiv este situat foarte aproape de zona creierului care este conectată la memoria emoțională. Cu alte cuvinte - ori de câte ori miroși parfumul pe care fostul tău iubit/prietena obișnuia să îl poarte atunci când te-ai întâlnit cu un străin complet la mall, amintiri vechi îți vor ieși în mod inevitabil. Simțul mirosului ne conduce direct la acea parte a creierului care se ocupă de emoțiile noastre, ocolind complet rațiunea, astfel ca alegerea parfumului ne lasă “dezbracaţi” emoţional.
 Aromele:
Îmi place să fiu feminină fără a fi excesiv de romantică de aceea uneori optez pentru un parfum cu esenţe de iasomie, precum Eros Pour Femme 
Din gama Infinite Love mi se potriveşte Love Madrid. Cele mai bogate ingrediente: de la iasomia aromată, către note lemnoase senzuale. Acesta este parfumul plin de energie de care am nevoie.



Sunt în căutare de ceva nou în permanentă şi mă bucur de aventuri noi şi interesante.
Îmi place natura, marea, palmierii,să mă plimb în soare dar aştept cu drag un apus de soare. Aroma unui parfum îmi poate trezi în mine aceste stări.

Îmi place dansul și nu prea mă interesează ce gândesc oamenii despre mine sau despre modul în care mă îmbrac. Am convingerea că viața merită trăită, astfel încât să nu pierd un minut în care să vă plictisiți. Sunt spontană iar aroma de iasomie dintr-un parfum mă face să mi se trezească toate aceste simţuri.


Cumpăr cu înțelepciune - când caut un nou miros, mă asigur că evit să folosesc geluri, loțiuni sau parfumuri înainte de a merge la cumpărături. Ele mă vor distrage atunci când vreau să iau decizia corectă şi să îmi aleg parfumul.
Luați în considerare sezonul - mirosurile tind să dureze mai mult în lunile mai calde, în principal pentru că pielea este mai hidratată în acel moment. Deci, este întotdeauna mai înțelept să optaţi pentru parfumuri mai ușoare pentru lunile de vară și pentru mirosuri mai puternice pentru lunile reci de iarnă. Dacă nu ştiţi ce vi se potriveşte exista site-uri care au parfumuri în funcţie de sezon: parfumuri toamnă, parfumuri iarna, parfumuri primăvară, parfumuri vară.
Testați parfumurile înainte de a cumpăra - parfumurile miros diferit pe piele în funcţie de fiecare persoană în parte, deci este întotdeauna un pas înțelept de a pulveriza unele parfumuri pe încheietura mâinii și de a vedea cum se descoperă aroma pe parcursul întregii zile.
Nu te aștepta să găsești parfumul perfect într-o zi - știi că după al patrulea proces, simțul mirosului devine confuz și începi să amesteci mirosurile? Cu siguranță că nu vrei asta când încerci să găsești "propriul" parfum. Un sfat înțelept este să folosiți mereu boabele de cafea. Acest lucru vă va ajuta să vă "curățați" nasul din ultimul parfum și să vă pregătiți pentru următorul. Ia-ți timp și bucură-te!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu