8 iunie 2022

Descoperiti noul Fairy Max Power

 

Bună dragilor. Azi o să vă prezint noua gama Fairy Max Power. Chiar nu mă aşteptam să îmi placă atât de mult. 

 


Ca şi avantaje avem:

 

Ø  Tehnologie antiscurgere

Ø  Dozare uşoară

Ø  Fără capac

 

Sticlă întoarsă cu susul în jos face minuni. Pot doza extrem de simplu câte picături vreau, nu se scurge deloc. Iniţial am stat cu puţină teamă să desfac ambalajul şi să îl las aşa dar sticla este gândită cu cap.

 

De asemenea, face spumă de la început dar şi pe măsură ce spăl. Chiar şi cele mai murdare oale am reuşit să le curăţ cu Fairy Max Power.


 

Practic, beneficiez de o curăţare rapidă şi eficientă. Nu a trebuit să mai frec la tăvi, tigăi, farfurii şi aşa mai departe. În plus, nu îmi afectează deloc mâinile.

Noua gama Fairy Max Power vine în trei arome # Lămâie # Arbore de ceai # Rodie aşa că puteţi alege ce vă place.

Recomand cu încredere noul Fairy Max Power. Voi l-aţi încercat? Ce arome vă plac?

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu