29 august 2019

KFC Summer


Cu toţii am încercat cel puţin o dată KFC. Şi când spun KFC îmi aduc aminte de o întâmplare tare haioasă, din Germania. Eram cu prietenii mei şi mă întrebau dacă în România exista Kentucky Fried Chicken. Eu, foarte răspicat şi categoric le-am răspuns că NU. Nu avem aşa ceva în România. Apoi mă întorc şi văd în spatele meu un restaurant Kentucky Fried Chicken- KFC. În acel moment am realizat de la ce vine denumirea de KFC.
De când tot încerc produsele KFC, am devenit fan Smart Meniu. Îmi place tot ceea ce este picant iar KFC excelează la produse picante.
Am avut ocazia de a testa gratuit, cu ajutorul BuzzStore, noile vedete KFC Holiday Burger, Summer Twister şi Crispy Box!


O să vorbesc despre fiecare în parte şi o să încep cu Crispy Box.


Am primit clasicele Crispy Strips în noul format Crispy Box. Am avut patru bucăţi Crispy Strips însoţite de o porţie medie de cartofi prăjiţi şi un sos. Sosul l-am putut alege, fie Sweet & Sour fie celebrul sos de usturoi. Pe care credeţi că l-am ales? Bineînţeles că nu am rezistat şi am optat pentru sosul de usturoi.
Summer Twister

Nu mai încercasem până acum Summer Twister dar m-am bucurat să constat că acesta conţine două bucăţi de Crispy Strips cu brânză feta, baby spanac, legume proaspete şi sos Garlic Lemon. Doar l-am “gustat” de la prietenii mei, eu nu mă dau în vânt după brânza aşa că a fost pe gustul prietenei mele.
Holiday Burger


Acest Holiday Burger vine în două variante, picant sau nepicant,. Bineînţeles că am ales variant picante. Teoretic acesta trebuie să conţină două bucăţi de pulpă de pui, brânză Cheddar, salată, castraveţi muraţi, ardei copţi şi sos Sweet & Sour. Eu nu am avut ardei copţi, nu am idee dacă pentru variant picante nu se pun ardei copţi sau nu am avut eu, nu am idee.
Holiday Burger a fost preferatul meu. Am ales varianta picantă pentru că orice e picant este delicios pentru mine. Combinația sosului Sweet&sour împreună cu bucățile picante de pui... Oau... O combinație delicioasă.
Per total pot spune că recomand KFC când aveţi poftă de ceva bun, picant... sau nepicant, în funcţie de gusturile fiecăruia.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu