12 august 2019

Rutina de ingrijire pentru pielea sensibila



Din nou am avut norocul de a putea participa la o campanie marca BuzzStore iar de data aceasta am avut plăcerea de a testat gama Toleriane, de la bine cunoscută firma La Roche Posay.

Sunt o persoană care are tenul sensibil, cuperozic şi aproape orice cremă pun pe faţă mă fac roşie instant. Dacă nu mă înroşesc, mă ustură pielea şi am senzaţia de mâncărime. Dacă nici asta nu se întâmplă, crema nu îşi face efectul şi nu hidratează.
Până acum mi-a fost greu să îmi pot găsi produse de îngrijire pentru faţă care să nu îmi irite pielea sau care să nu mi-o înroşească. Dar gama Toleriane s-a dovedit a fi potrivită tenului meu.
Este o gamă special creată pentru tenul sensibil. Este practic o gamă de îngrijire a pielii ce conţine produse cu tolerantă ridicată, special concepută pentru a calma pielea sensibilă şi reactivă, restabilind confortul zi după zi.
Gama TOLERIANE conţine produse cu o toleranţă ridicată, formulate cu un minim de ingrediente pentru a limita riscul alergiilor.

Confort extrem şi de lungă durată, fără parfum, conservanţi sau alcool, pentru a calma pielea deteriorată şi iritată.
TOLERIANE Crema de spălare
Mi-a plăcut mult la toată această gamă faptul că nu are miros. Orice cremă, fie că este de spălare, fie că este crema de îngrijire, dacă are miros floral sau ce ştiu eu ce alte mirosuri, automat are şi ingrediente nocive.

Dar TOLERIANE crema de spălare conține 4 ingrediente care calmează, protejează și ajută la repararea pielii: apă termală La Roche-Posay, glicerină, niacinamidă şi ceramide.
Are o textură ușoară și fluidă, menține hidratarea naturală a pielii și protejează bariera cutanată.

TOLERIANE Sensitive cremă hidratantă
83% ingrediente active care calmează și protejează: glicerina hidratează 48 de ore, ceramidele repară și protejează bariera cutanată, vitamina B3 apa termală La Roche-Posay.


Practic de asta avea nevoie de tenul meu predispus la cuperoză.
Când pielea este sensibilă este necesar nu doar să reparăm bariera cutanată a acesteia dar și să protejăm bariera microbiană; bariera invizibilă ce protejează natural pielea.


Practic aceasta cremă calmează intens. Calmează și reduce iritațiile pielii. Atenuează efectul de "piele care ține", senzația de furnicături, uscăciunea și roșeața ocazională.
Per total pot spune că sunt mulţumită de produsele testate şi le pot recomanda cu încredere



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu