25 martie 2015

Jingle.ro - un alt mod online



De curând am descoperit ceva ingenios, maiestuos, incredibil de util şi anume motorul de căutare Jingle .
M-am gândit să vă spun şi vouă despre acesta nouă „revoluţie”, pentru că indiferent ce anume căutaţi, Jingle.ro o să vă ajute... de ce? Pentru că numărul produselor din platforma Jingle a depășit de curând 3.000.000, în sistem fiind înscrise un număr de peste 700 de magazine.
Haideţi să ne imaginăm ceva imposibil: un mall imens, care să aibă 700 de magazine... în cât timp am reuşi să intrăm în fiecare magazin şi să căutăm ceva ce ne dorim sau doar să ne facem o idee despre cum sunt preţurile sau ce modele noi au apărut?
Eu una nu stau bine cu matematica şi chiar nu aş vrea să calculez acest lucru, dar cred că ne-ar lua săptămâni, poate luni să facem acest lucru... dar... virtual, cu ajutorul motorului de căutare Jingle putem face acest lucru în 2 secunde. Tastam produsul pe care îl căutam, click, enter şi poc.. gata... produsele sunt afişate...

Dar să o luăm cu începutul, poate şi pentru voi este ceva nou... cam aşa arata pagina de start:




După cum bine ştiţi, eu sunt pasionată de călătorii şi îmi doresc să descopăr, uneori doar citind, despre destinaţii turistice..
Am căutat „ghid turistic” şi uitaţi ce de rezultate am avut






Aveţi şi mai multe opţiuni şi puteţi sorta după culoare, brand, magazine şi aşa mai departe





Şi ca să îmi fac „damblaua” cum se zice am ales să îmi cumpăr un ghid turistic Turcia pentru că de mică mă atrage această ţară.
Am găsit ce îmi trebuia din prima.. ediţie 2014, cost... 8 lei... oau.. fără cuvinte..






Mare mi-a fost uimirea să văd că am găsit ce căutam pe Jingle.ro... se pare că este un super motor de căutare unde găsiţi nu doar haine, accesorii, pantofi, poşete ci şi jucării, cărţi precum şi... electronice...

Am scris la căutare tableta şi uitaţi ce de rezultate am avut:



Aveam mare nevoie de acest motor de căutare pentru că de mult îmi doresc o tabletă dar până acum nu am avut timpul necesar să stau să umblu fizic în fiecare magazin de electronice şi electrocasnice. Cu internetul, la fel, îmi era greu să sortez fiecare site găsit, să îl salvez în notepad, că mai apoi să am googlechorme-ul deschis cu câte 10 ferestre şi cu marea enigma că nu ştiu ce să aleg...
Acum îmi este mult mai simplu... am toate rezultatele afişate, cu preţuri cu tot.. trebuie doar să mă decid ce model voi alege...
  
  Vă sugerez şi vouă dacă vreţi să vă uşuraţi munca şi să vă diminuaţi timpul să intraţi şi să utilizaţi motorul de căutare Jingle care mie îmi este de mare folos şi m-a ajutat să îmi găsesc produsele preferate...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu