23 martie 2015

Vive, Viva, Vivat..FAMILIA

Voi vă mai uitaţi la TV? Eu una nu... sau îl mai deschid din când în când şi de fiecare dată nimeresc când sunt reclamele.. şi durează..10 minute aproape.. şi din acele 10 minute, cred că 7 sau 8 sunt ocupate de reclame la medicamente... că doar na.. a fost iarnă, acum vine primăvara şi lumea se îmbolnăveşte mai uşor...
Bineînţeles că sunt vreo 2-3 farmacii care au pus monopolul, care au bani de promovare şi îşi fac reclamă non-stop, nu doar la TV, dar şi afişe, bannere, pliante şi aşa mai departe.
Eu am ales să le ignor pe acestea şi când am nevoie de orice, aleg o singură farmacie independenta şi anume, farmacia Vivat Familia

Sunt de părere că o farmacie independenta îmi poate oferi mult mai mult decât una arhicunoscută, care umblă doar să aibă un renume, nu să îşi cunoască „pacienţii” sau să îi ajute.
Vivat Familia deşi la nivel naţional interacţionează cu 700.000 de oameni săptămânal, au cei mai buni farmacişti, doctori şi producători pentru că noi, cumpărătorii să fim fericiţi şi sănătoşi. După cum spune şi numele, aceştia pun accent pe familie... şi bine fac.. deoarece eu am fost mulţumită de ei şi am dus-o şi pe mama, care la rândul ei a mers cu bunica...
În Braşov, găsiţi următoarele farmacii independente semnalizata Vivat. 



Uitându-mă după sigla Vivat şi intrând în farmacia de pe Strada Matei Basarab am găsit trusa Vivat iar în perioada 25.02.2015 - 08.04.2015 este campania special concepută pentru noi, femeile! 




Mergând cu întreaga familie (eu, mama şi bunica) am cumpărat pentru fiecare câte ceva.
Pentru mine am luat ACTIVIT Imuno Forte  pentru imunitate şi creşterea rezistenţei organismului.
Pentru mama: TALITHA pentru a se simţi mereu tânără.
Pentru bunica: ACUTIL: sprijin pentru memorie.

După câteva zile a trebuit să revin la farmacie deoarece începuse să îmi curgă nasul, să mă pişte ochii, să strănut des şi nu ştiam ce am păţit.
Farmacista, o doamnă extrem de amabilă şi drăguţă şi-a dat seama imediat ce am deşi mie nici nu îmi trecuse prin minte că aş putea avea alergie.

După ce am fost „interogată” pentru a descoperi motivul pentru care am făcut aceasta alergie , doamna farmacistă şi-a dat seama că din cauza acarienilor din praf mă simt eu atât de rău şi au apărut aceste simptome.
Noroc că am luat-o din timp pentru că alergia poate să provoace greutate în respiraţie, să agraveze neurodermita, putând să evolueze chiar în astm.
Pe lângă medicamentul standard, mi-a recomandat să iau şi NERVOCALMIN pentru a avea un somn liniştit şi să mă pot odihni.



M-am speriat puţin şi am început să caut informaţii despre alergii. Cauzele reacţiei alergice spontane a sistemului imunitar sunt încă necunoscute. Gama de alergii posibile este uriaşă – fie că vorbim de polen, ierburi, păr de animale, alimente, produse cosmetice sau parfumuri.

Atunci când sistemul imunitar reacţionează exagerat la contactul cu substanţe inofensive în mod normal, interpretându-le că inamici şi producând anticorpi, următorul contact cu substanţa respectivă va provoca o reacţie alergică.

După câteva zile mă simţeam mai bine, dar, le-am luat de “mânuţă” pe mama şi pe bunica şi am hotărât să ne facem nişte analize de sânge, toate trei pentru a fi sigure că suntem bine.
Slavă Domnului, la mine şi la bunica totul a fost în regulă dar, din păcate pentru mama, colesterolul i-a ieşit puţin mărit.
M-am mirat, pentru că mâncăm aceleaşi lucruri, şi evităm grăsimile şi prăjelile în mod normal.. poate şi diferenţa de vârsta să fie cauza...
Oricum, nu ne-am panicat deoarece ştiam că Vivat Familia ne va ajuta în această situaţie şi chiar a făcut-o.


Am cumpărat KORILL 

Krillul este o specie de crustacee ce habiteaza în cel mai curat ocean al planetei – Oceanul Antarctic. Uleiul de krill este de 40 de ori mai eficient decât uleiurile clasice de peşte. Astfel, mama a reuşit să îşi regleze nivelul colesterolului şi al trigliceridelor, dar a împuşcat mai mulţi „iepuri” dintr-un foc şi anume: reducerea riscului de afecţiuni cardiovasculare, menţinerea tensiunii arteriale în limitele normale şi refacerea necesarului de acizi graşi esenţiali şi de antioxidanţi naturali.



Astfel, Vivat Familia ne ajută ori de câte ori avem nevoie, rapid şi eficient, fără bătăi de cap, având produse excelente şi calitative.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu