25 martie 2015

Povestea rochiei Karla.ro



A fost odată ca-n poveşti
A fost că niciodată
O firmă de care să nu te fereşti,
Karla îi era numele deocamdată.





O doamne, nu am luat-o razna ci doar sunt extrem de fericită... de ce? Pentru că de mai bine de un an încercam să imi găsesc o rochie roşie şi nu am găsit-o decât acum, pe Karla.ro
Nu ştiu de ce mi se pusese „pata” că îmi doresc o rochie roşie... ştiam că îmi stă bine în roşu dar renunţasem la ideea de a avea o rochie roşie când am văzut că nimic nu îmi vine sau nimic nu îmi place.. modelele online erau de-a dreptul urâte, kitschoase chiar asta până să descopăr magazinul online Karla.ro.
Karla.ro a fost ca „pantoful” care i s-a potrivit Cenuşăresei pentru mine. Pe lângă produsele de calitate pe care le au toate modelele sunt fabricate în România... ca să nu mai vorbesc de preţurile mici, accesibile oricui.
Şi cum mama are o vorbă: „Ce-i al tău e pus deoparte” nu am rezistat şi mi-am comandat nu una... ci două rochii roşii...doar pe rochii Karla.ro puteti gasi asa minunatii..
Prima rochie se numeşte LORELEI ROŞU este una elegantă, din dantela diafană, perfectă pentru un eveniment special.
Când am văzut următoarea deschiere pe site-ul Karla.ro nici nu am mai stat pe gânduri şi am comandat-o: „Rochia are decolteul larg şi cute asimetrice în zona taliei, cu rolul de a complimenta silueta şi a ascunde eventualele imperfecţiuni.”. Este exact ce îmi trebuia... şi preţul este unul accesibil, costând doar 99.99 lei.




A doua rochie pe care am pus ochii şi mi-am comandat-o este rochia Eliana , din categoria best-sellers... o rochie tot roşie mai mult de zi, tot din din dantela de calitate căptuşită, cu cordon din satin preţios.
Rochia Eliana are mânecuţele scurte căzute, topul parte peste parte cu decolteu în V şi fusta amplă, cloche, perfectă pentru a ascunde eventualele imperfecţiuni ale siluetei.


M-a surprins în mod plăcut să descopăr că am garanţie 2 ani la aceste rochiţe şi bineînţeles, la orice produs îl cumpăraţi de pe site-ul Karla.ro

De comandat o puteţi face cu uşurinţă şi aveţi mai multe variante la dispoziţie:


  
De asemenea, pentru orice produs există detaliile suplimentare care ne ajută în luarea celei mai bune decizii...
Şi dacă nu sunteţi sigure ce mărime să comandaţi, puteţi utiliza „Ghid Măsuri” pentru a comanda exact mărimea voastră.

Eu recomand cu mâna pe suflet karla.ro, un magazin online cu produse de calitate, fabricate în România şi cu preţuri accesibile pentru buzunarul tuturor.


Şi-am încălecat pe-o şa,
Şi v-am spus povestea aşa...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu