6 decembrie 2019

Bucură-te de eleganţă şi confort în sezonul rece!



Trebuie să recunosc ceva: până acum nu purtam rochii sau fuste în sezonul rece. După cum bine ştiţi, sunt o persoană extrem de friguroasă, nu degeaba toţi prietenii îmi spun iarna “vai ce te-ai îngrăşat!!” şi primăvara “vai ce ai slăbit!!”; nu e diferenţa de kg ci de haine, ptr că sunt fff friguroasă.
Nu am avut “curajul” până acum să port dresuri sau ştrampi în perioada de iarnă. Dar iată că am participat la Campania BuzzStore – Laura Baldini şi am descoperit o minune pentru mine: Laura Baldini a creat o gamă largă de dresuri şi ciorapi ideali pentru sezonul toamnă – iarnă. Astfel în dimineţile reci de iarnă pot să fiu răsfăţată de confort şi calitate, cu semnătura unică Laura Baldini!

Produsele Laura Baldini primite au fost următoarele:




Am fost extrem de încântată de # Linia Glamour, care mă  scoate din anonimat. Eram puţin reticentă, nu ştiam cum vor arăta pe mine dar au un efect OAU. Este un colant special în două grosimi, cu partea de sus tip plasă. O adevărată declaraţie a eleganţei şi bunului gust, dresurile de damă au fost mereu una dintre cele mai importante piese din garderoba oricărei femei.


Linia Modella de la Laura Baldini este superbă. Ciorapii sunt ideali pentru sezonul toamnă – iarnă iar tehnologia avansată, calitatea impecabilă şi atenţia deosebită la detalii recomandă aceşti colanţi pentru un confort maxim şi forme perfecte!


Pentru a achiziţiona aceşti ciorapi 20 DEN made în Italy puteţi intra aici: http://laurabaldini.ro/
Linia Elegante înseamnă încredere, eleganţă şi rafinament. Cu o fineţe şi rezistenţă aparte, aceste dresuri sunt secretul feminităţii şi al puterii interioare. Colantul 20 den arată impecabil, este mat, transparent, cu clin şi vârf întărit. Ciorapul este fin, dar rezistent. Până acum îmi era teamă să port ciorapi fini, de frică să nu îi agăţ sau să nu se rupă. Cu produsele Laura Baldini am scăpat de acest stres.

Linia Second Skin a reuşit să mă facă să port în sfârşit fuste şi rochii iarna!! Sunt confortabili, elastici, creaţi din microfibra 3D, perfect aderenţi şi cu acoperire uniformă. Am purtat atât 80 den cât şi 100 den şi nu mi-a fost frig deloc.


Per total pot spune că sunt fericită şi mândră că pot purta dresuri iarna iar pentru voi am o surpriză pe lângă cele 3 mostre de şosete LaRosa by Laura Baldini oferite cadou prietenelor mele, pentru voi am un voucher cadou pe care îl puteţi folosi pe http://laurabaldini.ro/



2 comentarii: