7 aprilie 2011

Azi, finalist la «Românii au talent», în 2002, a ucis un copil -






Clujeanul Emil Luca a împuşcat în cap un băiat de 13 ani şi a scăpat cu un an de puşcărie


Apariţia pe sticlă a simpaticului clujean Emil Luca, intrat în finala concursului „Românii au talent"după ce soţia lui a făcut 400 de piruete, a deschis o rană veche pentru o familie din comuna Feleacu, al cărui fiu a fost ucis de sprintenul dansator.

Emil Luca, cel care împreună cu soţia lui au uimit publicul la concursul „Românii au talent", cu cele 400 de piruete făcute "la foc automat" este fostul primar al comunei Feleacu, judeţul Cluj.

Acesta a făcut aproape un an de închisoare pentru ucidere din culpă, braconaj şi nerespectarea regimului armelor şi muniţiei.

La 15 aprilie 2002, pe când se afla la vânătoare cu un consătean, bărbatul a împuşcat în cap un copil în vârstă de 13 ani.

“Ne-au dat 500 de lei la înmormântare, din care 300 a fost sicriul”

„Zsolt aduna iarbă pentru iepuri când s-a întâmplat. Am auzit cu urechile mele trei împuşcături, apoi Emil (Luca - n.r.) a trecut pe lângă mine şi nu mi-a zis ce s-a întâmplat",povesteşte cu lacrimi în ochi Ecaterina Varadi (63 de ani), mama băiatului împuşcat.

Emil Luca a fost condamnat printr-o hotărâre definitivă a Curţii de Apel Cluj la patru ani şi şase luni de închisoare, dar a fost eliberat condiţionat la 4 aprilie 2003. Femeia spune că ucigaşul fiului ei nu a dat nici un leu despăgubire.

„Ne-au dat 500 de lei la înmormântare, din care 300 a fost sicriul. Ne-au dat şi ţuica pentru pomană".

Emil Luca însă crede că s-a achitat pentru accidentul din 2002. „Le-am făcut înmormântarea. De înviat, nu-l pot învia. Mi-au cerut sute de milioane de lei. Am zis că mai bine fac puşărie", a declarat Emil Luca.


Şi soţia, parteneră de dans în concurs, ia apărarea bărbatului. „Şi-a ispăşit pedeapsa. Ne-a marcat pe toţi accidentul acela, dar viaţa merge mai departe. După cele petrecute atunci ne-am şi retras, nu am mai dansat ani buni. Dar la concurs am mers pentru că au insistat copiii", a spus şi Viorica Luca.

Dosarele penale ale lui Emil Luca

Dansatorul de la „Românii au talent" nu este la prima sa întâlnire cu justiţia.

În 2001 pe numele lui Emil Luca a fost întocmit un dosarul penal pentru nerespectare a regimului armelor şi muniţiilor. Procurorii au apreciat că fapta nu prezintă gradul de pericol social al unei infracţiuni.

Apoi a avut dosar şi pentru conducerea fără permis a unui autoturism. Poliţia din Cluj-Napoca a început urmărirea penală împotriva lui. Din nou, fostul primar a fost scos de sub urmărire penală.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu