15 februarie 2012

Only God can judge me :)



Buna dragi cititori. Dupa cum v-am promis incerc sa imi fac timp si sa scriu mai des. Aseara ma gandeam ca vreau azi sa scriu despre ceva si...zdrang,mi-a picat fisa si mi-au venit aceste cuvinte in minte. De ce? Pentru ca ma gandeam la faptul ca in fiecare zi suntem judecati de catre cineva. Fie ca este vorba despre colegul de munca, de facultate, de liceu, de scoala , chiar si vanzatorul de la magazinul din colt, toti ne judeca.
Acum poate va spuneti ca nu este adevarat, ca nu ati facut nimic pentru ca cineva sa trebuiasca sa va judece. Gresit. Va judeca in orice situatie.Dar....nimeni nu are dreptul acesta. Nimeni nu ne poate judeca pentru faptele noastre,nimeni in afara de Dumnezeu nu trebuie lasat sa ne judece. Fie ca suntem buni/rai,destepti/prosti,idioti,nebuni,amuzanti si cum mai vreti voi, indiferent de comportamentul nostru trebuie sa fim luati asa cum suntem.
Nu pot intelege lumea din ziua de azi ,care pandeste la orice colt ca sa te judece. De ce sa te judece pentru ceea ce esti? Daca faci ceva gresit este alegerea ta, nu trebuie nimeni sa te judece pentru ceea ce ai facut sau nu ai facut. Nu trebuie sa lasam pe nimeni sa ne discute pe la spate, nu are voie nimeni sa te condamne. In fond si la urma urmei este viata ta, este algerea ta, este greseala ta sau poate succesul tau.
In ziua de azi invidia devine din ce in ce mai mare, oamenii ajung sa te condamne pentru ceea ce faci.Nu au dreptul asta. Poate ceea ce scriu vi se pare doar o filozofie, dar...mai ganditi-va o data. Credeti ca lumea din jurul vostru nu va condamna?Nu va judeca? Ba da...cu siguranta o fac. Eu gadesc ca nu are nimeni dreptul acesta de aceea am ales titlul "Only God can judge me".
Nici prietenii cei mai apropiati nu ar trebui sa ne judece, ei ar trebui sa ne asculte, sa ne lase sa ne varsam amarul, sa le povestim tot si apoi ei sa ne dea un sfat, sa ne ajute sa trecem peste acea problema, dar in nici un caz sa ne judece. Ei ar trebui sa fie ca un stalp pentru noi, sa stim ca avem pe cine sa ne bazam in cazul in care facem o alegere proasta sau in cazul in care avem o problema.Ei, acei prieteni in care avem incredere ar trebui sa ne ridice moralul, dar in nici un caz sa ne spuna doar ce vrem noi sa auzim. Ar trebui sa isi spuna parerea sincera, dar...fara sa ne judece.
Acestea fiind spuse, eu va spun doar ca nu las pe nimeni sa ma judece, am ales un drum si chiar daca vor exista multe carari si poteci pe acel drum,pana la urma voi gasi o cale de iesire si ma voi intoarce pe acel drum principal, dar fara sa fiu judecata de nimeni.
Va doresc o zi frumoasa.

4 comentarii:

  1. Nu cred că vei reuși să păstrezi acel drum (imaginar), pe care vei păși fără să fii judecată.
    Este în natura și în sângele omului să judece. Și o faci și tu, indiferent că recunoști sau nu, indiferent că realizezi sau nu. Uite, de exemplu, prietenii pe care îi ai acum alături, i-ai judecat la un moment-dat, în funcție de felul cum vorbesc, cum gândesc... Ai fost mulțumită de rezultatul judecății și i-ai păstrat alături. Cei care nu au fost așa cum ai vrut să fie un prieten, au fost eliminați. Prin judecată.

    Mă-nșel?
    Numa' bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate este in natura omului sa judece, dar eu incerc sa nu o fac, poate involuntar cum ai zis si tu.
      Nu mi-am judecat niciodata pritenii si nici nu o voi face, de-aia imi sunt prieteni, sa nu ii judec si sa ii ajut cum pot fara a-i judeca.

      Ștergere
  2. Ce mă disperă că tre' să bag cuvintele alea la fiecare comentariu... "Dovediţi că nu sunteţi un robot"

    RăspundețiȘtergere