21 februarie 2012

Voi

Buna dragii mei.Ce mai faceti? Ma bucur mult sa vad ca intrati pe blog-ul meu si cititi ceea ce scriu eu. Mi-as dori sa stiu parerile voastra, sa indrazniti sa va spuneti ideile, sa purtam un dialog, sa imi dati idei si sugestii cu ce ati vrea sa vedeti pe blog-ul meu, sa ma "certati" daca ceva nu va place. Chiar daca nu aveti un blog,puteti lasa comentarii. Daca nu vreti sa va spuneti numele, puteti lasa comentarii anonime, desi mi-as dori sa stiu cu cine vorbesc , dar este alegerea fiecaruia.
Asa ca, o sa va invit sa imi spuneti ce anume v-a placut pe blogul meu, ce ar trebui sa imbunatatesc, ce doriti sa vedeti in continuare.
Va multumesc inca o data pentru ca intrati pe acest umil blog si ca cititi ceea ce scriu.

2 comentarii:

  1. Bună! Pentru a fii mai ușor cititorului să parcurgă textul, încearcă să fii mai atentă la câteva detalii:
    "...mei.Ce...", "...blog,puteti..."
    "...sa stiu parerile voastra..."

    Eu citesc mult și de pe telefon, iar blogul tău pe telefon... nu este afișat chiar "friendly".

    Spor la scris!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Cipri:) Iti multumesc pentru sugestii, asa voi face. O sa tin cont de ceea ce mi-ai spus. Cateodata se intampla sa mai gresesc o tasta si sa scriu gresit, mea culpa:)
    Merci inca o data:)

    RăspundețiȘtergere