19 noiembrie 2015

Cumparaturi online

Cand vine vorba de cumparaturi ma ingrozesc...am „fobie” de mers prin mall-uri. Urasc sa pierd vremea cate 3-4 ore in cautarea unei tinute..Astfel incat m-am „reprofilat” si am ajuns sa cumpar haine online  . Inainte eram reticenta cand venea vorba de a cumpara fara a proba dar cand am gasit un magazin de haine online care sa imi puna la dispozitie atat descrieri amanuntile ale hainelor cat si produse exact pe stilul meu: smart casual cu doua directii complementare: classic business si trendy mi-am dat seama ca am numai de castigat.
Pentru ca se apropie sarbatorile sunt sigura ca si voi, ca si mine aveti nevoie de  rochii de ocazie



Va prezint o tinuta care pe mine m-a fascinat si cu siguranta o voi cumpara in viitrul apropiat...este vorba de  o rochie deocazie rosie lunga cu dantela brodata 








Stiti ca ce e frumos si lui Dumnezeu ii place, cel putin asa se zice.
Sincer, pretul este unul extrem de accesibil, tinand cont ca este un produs importat din Franta…
Daca mergeti in Franta veti gasi aceeasi rochie dar la pret dublu, poate chiar triplu…

Tot de pe acest site am inceput sa imi cumpar fuste, jachete, sacouri….toate pe gustul meu.
Nu trebuie sa va spun ca toate produsele sunt calitative si exact ca in poze.
Si pentru ca se apropie Black Friday si cei de la La Femme vin in „ajutorul” nostru cu niste oferte de nerefuzat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu