8 februarie 2017

Blogal Initiative



       Pentru mine Blogal Initiative este o provocare destul de recenta. Am descoperit aceasta platforma intamplator si m-a atras imediat. Nu doar datorita premiilor pe care le oferea dar si datorita subiectelor extrem de interesante.
       Mai exista astfel de platforme, dar de o perioada nu am mai scris nici un articol pentru ca acolo nu exista corectitudine. La fiecare campanie exista acelasi castigator.
Aici, pe Blogal Initiative fiecare om are o sansa, toti suntem egali.
    Incerc sa scriu dar uneori nu am timp, nu am inspiratie. Dar intru pe site si ma uit la minunatele articole pe care „colegii” bloggeri le inscriu.
    Pana acum nu am castigat nici un premiu pe Blogal Initiative, nu mi-am facut prieteni virtuali dar am castigat experienta. O experienta pe care nimeni nu mi-o poate lua. Am putut citi articole extrem de interesante, am vazut ca oamenii au o imaginatie de necrezut, ca suntem creativi.
     Ma bucur ca Blogal Initiative este o platforma care se respecta, are in spate niste oameni extrem de muncitori si seriosi si le urez mult succes in continuare.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu