10 aprilie 2017

Schauma NATURE MOMENTS Honey Elixir& Barbary Fig Oil



Este a doua oara cand particip la o campanie #Buzzstore si pot spune ca ma simt norocoasa sa am sansa sa incerc noile produse Schauma. Am primit coletul si extrem de nerabdatoare l-am "spulberat" imediat. Cand am deschis cutia, pe langa cele doua produse pe care stiam ca le voi primi ( un sampon si un balsam Schauma NATURE MOMENTS Honey Elixir& Barbary Fig Oil) am mai primit cateva surprize: o lumanare parfumata, care miroase incredibil dar si 5 saculeti cu lavanda. Saculetii au fost bine pusi de-o parte si impartiti prietenilor, asta ca sa se bucure si ei.


Dupa cum bine stiti ( cei care ma cunoasteti deja), parul meu este cret si rebel. Imi este foarte dificil sa gasesc un sampon si un balsam care se se "adapteze" parului meu.
Cu mare teama daca pot spune asa am incercat samponul Schauma NATURE MOMENTS Honey Elixir& Barbary Fig Oil care este un sampon destinat parului uscat si fragil.
Dupa prima spalare pot spune ca parul a fost mai moale, s-a fortificat, a avut un aspect mai sanatos si mai puternic. Asta de la radacina pana la varfuri.
Mi-a placut foarte mult mirosul deosebit pe care acest sampon il emana iar in zilele cand nu am pus spuma sau alte cosmetice in par si m-am spalat cu samponul si balsamul Schauma NATURE MOMENTS Honey Elixir& Barbary Fig Oil parul meu chiar mirosea superb!!
O sa adaug si cateva poze inainte si dupa spalarea cu Schauma NATURE MOMENTS Honey Elixir& Barbary Fig Oil ca sa va faceti o idee cat de bune sunt produsele Schauma.

Inainte de a ma spala cu Schauma NATURE MOMENTS Honey Elixir& Barbary Fig Oil


Dupa ce m-am spalat cu  Schauma NATURE MOMENTS Honey Elixir& Barbary Fig Oil


 Parul meu este mult mai matasos, mai usor de aranjat, arata mult mai frumos, buclele imi sunt mai definite si parul este mult mai puternic.
Multumesc #buzzschauma #naturemoments  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu