21 decembrie 2018

CeraVe pentru mine


Pentru că perioada rece a început şi pentru că pielea noastră se confruntă cu multe probleme cei de la BuzzStore s-au gândit la noi şi au lansat o nouă campanie. Am fost norocoasă să pot încerca şi testa produsele CeraVe şi vă pot spune de la început că sunt extrem de mulţumită de ele.
Am desfăcut coletul ca un copil în aşteptarea cadoului de Crăciun şi ia uitaţi ce am primit:


Gelul de Spălare Hidratant

Acest gel vine într-o formulă light, uşoară, nu face spumă şi se aplică pe pielea umedă. Eu am şi un bureţel pentru exfoliere ca să îi spun aşa şi cu ajutorul lui îmi fac şi masaj în timp ce folosesc gelul de spălare hidratant CeraVe.
Îmi place că nu are miros, nu conţine chimicale şi alte nebunii cum conţin alte geluri care îmi iritau pielea. CeraVe este indicat şi pentru cei cu piele sensibilă şi chiar şi pentru copii peste 3 ani.

După cum bine ştiţi din alte postări eu am un început de cuperoză şi faţa mea este extrem de sensibilă şi nu suportă orice gel de spălare sau creme. Cu CeraVe nu am avut probleme şi după spălare îmi simţeam faţa curată şi hidratată. Gelul conţine 3 ceramide esenţiale şi acid hialuronic, îndepărtează uşor impurităţile şi sebumul.

Crema Hidratantă CeraVe

Aceasta cremă nu are formulă grasă şi am fost plăcut surprinsă să constat că o pot aplica pe mâini şi imediat pot ieşi din casă. Intră imediat în piele, nu are miros, este non-grasă, cu 3 ceramide esenţiale şi acid hialuronic şi asigură hidratare pe parcursul întregii zile după o singură utilizare.

Am utilizat crema atât pe corp cât şi pe faţă. Pentru corp este ideală dacă aveţi bubiţe mici sau iritaţii din cauza pantalonilor. De asemenea eu mă întorsesem din concediu şi eram bronzată iar crema CeraVe m-a ajutat să nu mă cojesc şi să îmi menţin bronzul.
Pentru faţă am aplicat-o cu puţină frică, să nu mă înroşesc (din cauza începutului de cuperoza) sau să nu mă mănânce fata. Nu am avut nici un fel de problemă, crema CeraVe s-a absorbit imediat în piele şi am simţit o senzaţie de hidratare.

Şi prietenii şi colegii au fost încântaţi să primească mostrele cadou şi să testeze cele două produse CeraVe. Au aflat de la mine părerile pozitive despre aceste produse şi unii chiar au decis să îşi cumpere ei produsele.


Recomand cu încredere produsele #CeraVeRomania #buzzCeraVe



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu