30 august 2019

Sensiblu Summer kit



Am avut plăcerea şi norocul de a testa cu ajutorul BuzzStore noul Sensiblu Summer kit, un kit de vară excelent pentru mine, prieteni şi familie.
Am primit mai multe produse de care mă folosesc cu mare plăcere. Dacă vreţi şi voi în viitor să intraţi în campaniile BuzzStore, vă puteţi înscrie aici: click
O să le iau pe fiecare la rând şi o să încep cu #L’Erbolario, crema de protecţie solară.


De când mă ştiu nu mă expun la soare fără a folosi protecţie solară. Cu L’Erbolario mă asigur că mă bucur de beneficiile expunerii la soare. Gama de protecţie solară L’Erbolario, ce conţine produse destinate protecţiei întregului corp, în toate fazele de expunere la soare.
Eu am o piele sensibilă, în special pe piept, mă înroşesc maxim, îmi ies bubiţe roşii, mă ustură şi mănâncă pielea după expunerea la soare. Pentru pielea ultrasensibilă şi pentru primele expuneri la soarele puternic, crema cu morcov, susan şi karite cu SPF30, 75 ml este ideală.
#Dr. Hart Spray împotriva ţânţarilor şi căpuşelor

Dr. Hart Spray împotriva țânțarilor și căpușelor este un produs biocid repelent destinat respingerii acestor insecte nedorite. Timpul de acțiune este de 6-8 ore. Atenție celor care au alergie la eucalipt! Ingredientul activ al produsului este citriodiolul. Eu am alergie la eucalipt aşa că nu îl pot folosi dar membrii familiei mele şi prietenii se bucura de proprietăţile benefice ale acestui produs.

#Şamponul uscat Batiste te scuteşte de procesul de spălare, clătire, uscare şi aranjare.


Am rămas surprinsă să văd ambalajul extrem de mic. Ştiam versiunile mai mari ale şamponului uscat Batiste.
Am părul creţ şi rebel. Uneori pur şi simplu nu am timp sau chef să îl spăl. Şamponul uscat Batiste îmi este la îndemână, îmi simt părul din nou mătăsos, reîmprospătat.
Cum se folosește? Exact cum este specificat și pe ambalaj, se agită și se aplică la rădăcina părului de la o distanță de aproximativ 30 cm, apoi şterg cu un prosop. Îl recomand cu încredere, îl găsiţi în farmaciile Sensiblu.
 # Dr. Organic – Deo roll cu extract de rodie pentru o vară fără grijă transpiraţiei

Produsul meu preferat din kit-ul Sensiblu Summer este de-o roll on de la Dr. Organic România. Nu este primul produs pe care îl folosesc de la această firmă. De multă vreme am descoperit crema de față cu ulei de argan de care sunt extreme de mulţumită. Este o firmă care se respectă, 75% din ingrediente sunt de origine organică. De-o roll cu extract de rodie este potrivit și pentru pielea sensibilă.
Mă bucur mult că am avut ocazia de a participa la o Campania marca BuzzStore împreună cu Sensiblu şi am putut testa aceste produse.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu