6 aprilie 2010

Singin' in the Rain


Gene Kelly canta prin 1952 melodia "I'm Singing in the Rain". Azi se potriveste cel mai bine aceasta melodie ,deoarece afara ploua,este urat si muzica ne mai antreneaza putin:)
Nu stiu ce subiect voi aborda azi dar voi lasa sa "curga" de la sine;azi nu mai sunt suparata nici pe viata,nici pe vreo persoana;mi-am dat seama ca nu merita sa ma enervez sau sa ma supar pe niste oameni de doi bani care nu imi ajung nici la degetul mic;nu conteaza varsta, si ce daca am aproape 20 de ani si altii fac 27,28,29,30? M-am convins inca o data ca o persoana de 20 de ani poate gandi si actiona mult mai matur decat un "adult" de 30 de ani:)
In fine,nu stiu de ce am atins din nou acest subiect pentru ca azi nu mai am nimic cu nimeni,sunt vesela,bine dispusa si nu cred ca va reusi sa imi strice cineva aceasta buna-dispozitie;)
Sunt momente in viata care trebuiesc savurate:) Cum? Pur si simplu sa te bucuri din nimicuri:) Este interesant sa te emotionezi cand vezi primul fulg de nea,cand auzi pentru prima data tunetul,cand papilele tale gustative incearca pentru prima data o anumita aroma; cand vezi un delfin,cand te plimbi prin parc desi ploua,cand iti curge o lacrima pe obraz fara sa stii de ce:)
Sunt multe lucruri pe care as putea sa le anumar dar deocamdata ma opresc aici;poate va intrebati ce concluzie trebuie sa trageti din aceste enumeratii? Eu pur si simplu savurez orice moment de genul acesta pentru ca este unic,este de nepretuit;niciodata nu stii ce iti rezolva viitorul,niciodata nu stii ce te asteapta pe parcursul vietii,cat vei trai sau unde vei ajunge,asa ca..cel mai bine este sa iti traiesti viata:CARPE DIEM;)

2 comentarii: