30 mai 2010

Impresionant:X



Una din cele mai frumoase editii Eurovision.Romania a intrat in concurs pe locul al 19-lea iar Paula si cu Ovi au facut un spectacol de zile mari.Inainte nu imi placea Paula Seling dar acum am ramas impresionata in mod placut de modul in care s-a prezentat la Eurovision; a avut prezenta scenica si a cantat impecabil desi spunea ca are nasul infunat:)
Paula şi Ovi au primit puncte din mai toate ţările Europei. Moldova a fost singura care ne-a dat 12 puncte.Pe parcursul prezentării punctajelor date de fiecare ţară în parte, România s-a duelat cu Grecia pentru a intra în primii cinci, însă cu ajutorul moldovenilor de peste Prut am reuşit să avem un avans considerabil. Cele 10 puncte de la Suedezi ne-au adus în Top 3. Această performanţă am atins-o doar în 2005, când am fost reprezentanţi de Luminiţa Anghel şi trupa Sistem.Interesenat este că învingătoarea de azi-noapte, Lena, se pregătea pentru examenul de bacalaureat când a fost selectată pentru Eurovision 2010. Mie nu mi-a placut in mod special melodia Germaniei,au fost alte melodii mult mai bune si interpretate mai bine..dar..asa este in orice competitie:)
Locul doi al Eurovision 2010 a fost ocupat de turcii de la maNga, cu o melodie cu puternice influenţe rock....mi-a placut mult aceasta melodie si acum nu doar pentru ca sunt innebunita dupa Turcia dar chiar au avut o melodie buna si o interpretare pe masura asteptarilor.
Ce m-a impresionat in mod deosebit se poate vedea in videoclipul pe care l-am postat mai sus.nu stiu daca mai are rost sa scriu ceva:videoclipul spune tot. A fost un moment unic.....mi-a placut la nebunie...
Asa ca,felicitari Romania:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu