17 mai 2010

Lovely days :X

Intr-adevar nu am scris de mult timp desi la inceput promisesem ca voi scrie aproape zilnic.Dar stiti cum e,te ie cu una,cu alta si ori uiti ca mai ai ceva de facut ori pur si simplu nu ai chef sau timp sa scrii. Dar uite ca astazi sunt matinala si m-am hotarat sa scriu.
In ultima saptamana am avut parte de experiente innedite si chiar am avut o stare de spirit foarte buna.Nici nu stiu cu ce sa incep.Credeti in destin?In karma?Eu cred!Pentru ca acum cateva zile s-a ivit o sansa unica in viata: sa plec in alta tara pentru 6 saptamani(o luna jumate);un fel de schimb de experienta;am luat examenul de limba engleza si cu pasi rapizi m-am calificat(pe jumatate pentru ca mai urmeaza alte departajari si alte teste). A fost interesant la intalnirea de iei cu membrii acestui grup care organizeaza plecarea in strainatate deoarece am inceput sa imi descopar anumite calitati care pana acum parca vroiau sa stea ascunse.
Ce inseamna sa fii lider?Inseamna sa dai ordine?Nu!Pentru mine,a fi lider inseamna a transmite un mesaj grupului,a lua initiativa,a te implica trup si suflet;dar niciodata nu am considerat ca pentru a fi lider trebuie sa fii un bun dictator:"fa aia,pune aia acolo,da-mi aia",etc. Ieri am descoperit "latura" mea de lider si pot spune ca mi-a placut; oricum eu sunt o persoana infipta,indrazneata,comunicativa,poate uneori prea vorbareata si poate asta m-a si ajutat sa fiu lider;
Alte experiente din saptamana aceasta minunata? Dupa mult timp am avut din nou un microfon in mana,la karaoke. Oau,m-am simtit ca pe vremea cand aveam spectacole sau repetitii.A fost frumos,mai ales cand mi-am dat seama ca vocea mea a ramas cam aceeasi,desi nu o mai "incalzisem" si nu mai facusem repetitii de foarte mult timp(nici nu vreau sa ma gandesc cat a trecut);
Ceva m-a impresionat in mod deosebit si de aceea am tinut sa va povestesc mai la urma:s-a intamplat acum cateva zile cand eram la Belvedere. Am vazut doua stele cazatoare:una mai mare iar paralel cu ea una mai mica;amandoua cadeau in acelasi sens,in acelasi ritm;OAU:)) Nu am crezut ca este posibil asa ceva,sincer;pot spune ca a fost o mica minune pentru mine,neavand foarte multe cunostinte de astrologie si nestiind ca acest lucru este posibil. Nu am fost paranoica,pentru ca stiu foarte bine ce am vazut;nu era avion,sunt sigura.Poate unora li se poate parea banal pentru ca vad an de an doua stele cazatoare in acelasi timp dar pentru mine a fost un moment unic!
Desigur mai ai si momente proaste dar stiind ca esti implinit si ca ai un vis care e pe cale sa se transforme in realitate nu te mai gandesti la nimic,esti doar fericit.
Si acestea fiind spuse,ma retrag si sper sa ne auzim cat de curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu