10 iulie 2010

Big day:X



Dupa cum v-am promis,mi-am facut putin timp sa va scriu cate ceva.Nu va promit nimic,dar poate o sa mai postez cate ceva si cand o sa fiu in Istanbul.
Azi e ziua bagajelor,ziua cand nu stiu pe ce planeta sunt,ziua cand nu mai imi vad capul de treaba,ziua cand spun"asta da,asta nu"(pentru bagaje).Ziua cand nu realizez ce ma asteapta de maine incepand.Ziua cand ma simt libera in sfarsit dupa 14 examene.
In ultima perioada mi-am dat seama cu adevarat cine imi sunt adevaratii prieteni.Am realizat in sfarsit pe cine ma pot baza,in cine pot avea incredere,cine ma sprijina si ma ajuta cand am nevoie.Le multumesc.Sunt putini dar valorosi. Unele persoane m-au dezamagit enorm,chiar nu ma asteptam la asta.Unele persoane au fost extrem de egoiste,s-au gandit doar la propria persoana,doar la necazurile lor cand eu poate eram intr-o situatie mai "grava"decat a lor. E bine totusi ca am reusit sa imi dau seama cine ma sprijina,cine se tine de cuvant si cine ma ajuta cu adevarat.
Fiind mai optimista va spun cu mana pe inima ca nu ma gandesc ce o sa ma astepte acolo in Istanbul.Stiu ca o sa fie bine,o sa fie o experienta unica,de neuitat,dar sunt atat de zapacita incat nu pot realiza ce ma asteapta.
In rest ce sa va spun,ca sunt fericita,ca sunt libera acum(nu mai am examene) si ca o luna si jumatate voi sta departe de aceasta tara numita Romania.Ma bucur enorm ca scap de tot,ca nu voi mai auzi ce se intampla in Romania,macar o luna si jumatate.
Sper sa vin bronzata,cu turca invatata mai bine si cu o experienta magica:)
Maine la ora asta o sa fiu pe drum,o sa las totul in urma si pentru 6 saptamani o sa ma aflu pe un taram magic,numit Istanbul.
Voua va doresc vacanta placuta,sa va relaxati,sa va odihniti,sa va distrati si sa uitati de toate problemele.
Numai bine
Va pup


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu