14 noiembrie 2010

New days

Din pacate nu am reusit in luna octombrie sa scriu prea mult. Dar, o sa incerc in noiembrie sa postez mai mult.
Ce mai e nou? Hmm..mai nimic. Inca suspin dupa viata din Istanbul dar m-am adaptat la viata de aici. Imi este dor de acel oras incredibil...dar nu asta era ceea ce vroiam sa postez.Nu va innebunesc iar cu Istanbulul.
Am 20 de ani...gata...sunt cu un picior in groapa:))) Glumesc...oricum,ma intreaba lumea :"cum te simti la 20 de ani"? Cum ma pot simti? La fel ca la 19 ani, nu s-a schimbat nimc. Nu ma pot maturiza de pe o zi pe alta.Clar!
Voi va considerati norocosi? Aveti regrete in viata? Ati vrea sa reparati ceva ce ati facut gresit in viata voastra? Daca da,ce ati schimba? Eu nu am regrete pana acum, prefer sa regret ceva ce am facut decat ceva ce nu am facut, dar pana acum va spun cu mana pe inima ca nu regret nimic. Tot ce s-a intamplat in viata mea a fost dupa cum am vrut eu si chiar daca nu am planificat unele lucruri tot au iesit bine.
Trebuie sa va considerati norocosi pentru ce aveti. Stiu ca va veni o zi candva cand o sa va fie poate mai bine sau mai rau, cine stie? Asa ca ar trebui sa fim multumiti cu ce avem.
Astazi este duminica, zi de lenevire, ne gandim deja ca maine este luni, asa ca nici eu nu sunt setata pe "high level", adica si eu sunt in lenevire azi asa ca atat pentru acum, ne auzim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu