29 noiembrie 2012

Fotograf de nunta


Buna dragii mei,
Deși am fost putin dezamăgită pentru ca am tot participat la concursuri pentru bloggeri dar pana acum nu am reușit sa "fur" nici un premiu, totuși m-am decis sa nu ma dau bătută si voi continua sa scriu articole, deoarece am multe vizualizări pe blog, ceea ce înseamnă ca voi imi citiți postările si va mulțumesc pentru acest lucru.
Prima oara când a apărut acest concurs nu am intrat sa vad despre ce e vorba, am citit titlul : "Scrie un articol despre fotografia de nunta si câștigă 250 lei!" si ce m-am gândit eu? Ca trebuie sa scriu despre nunta mea si despre fotografiile de la nunta mea ( care inca nu a avut loc, bineînțeles hahaha) si chiar nu puteam scrie despre ceva ce nu s-a întâmplat inca. Dar....dintr-o pura curiozitate, după vreo doua săptămâni am intrat sa citesc regulile acestui concurs si am constatat ca pot participa. Si iată-ma, scriind despre "tema" de azi , care este :" fotograf de nunta" sau "fotografia de nunta".
In august o prietena de-a mea s-a căsătorit si din păcate nu am putut ajunge la nunta, dar primul lucru pe care l-am făcut a fost sa ii cer sa vad fotografiile de la nunta. Si bineînțeles primul comentariu dupa ce am văzut prima poza a fost: "Oau, ce rochie frumoasa ai avut!!!" Si într-adevăr a fost frumoasa. Si cred ca orice mireasa este frumoasa, dar contează si rochia. Din păcate ea nu auzise de site-ul  http://www.casaanke.ro  care oferă rochii de mireasa  dar acum , prin recomandarea mea stie si ea , si vom recomanda acest site următoarelor prietene care vor avea nunta.
Dar sa revenim si sa va spun ca m-am uitat in acel album ore in sir, l-am răsfoit iar si iar si parca fusesem la nunta asa ma simțeam  Doar ca...eu lipseam din acele fotografii...si asta ma făcea sa ma simt prost....Oricum, ce vroiam eu sa spun este faptul ca este extrem de important ca sa ai un album de nunta reușit  iar pentru a avea un album de nunta reușit trebuie sa ai si un fotograf de nunta bun. Si eu credeam ca prietena mea a avut un fotograf nemaipomenit pana am intrat si pe site-ul http://www.efotografnunta.ro  unde am găsit pe lângă preturi foarte bune ( cam asta cauta oricine in ziua de azi, sa fie ieftin si bun) si poze incredibile, de am rămas si eu si prietena mea cu gurile căscate. Din păcate, acest fotograf este din București  dar din fericire, am destui prieteni in București , care, cu siguranță ca se vor căsători si vor dori sa isi organizeze nunta, asa ca, le pot recomanda acum , din timp,  un fotograf de nunta Bucuresti si un magazin online cu rochii de mireasa .
Acum, ca am visat la nunti, la rochii de mireasa, la fotografii de nunta, nu imi rămâne decât sa ii urez inca o data "Casa de piatra" prietenei mele si oricui vede acest articol si este pe cale sa se căsătorească.



 

Un comentariu:

  1. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    :) Un an nou fericit iti doresc!

    RăspundețiȘtergere