24 iulie 2019

Explozie de culoare cu OnColour de la Oriflame




Trebuie să recunosc faptul că de mult nu am mai comandat produse Oriflame. Nici nu am mai avut reprezentanţi pe lângă mine şi am folosit tot alte produse de make-up & beauty.
Acum, cu ajutorul campaniei BuzzStore am avut posibilitatea de a testa noile produse OnColour şi revin cu o părere sinceră şi personală.

Când am primit chitul OnColour arata aşa:



Ojele OnColour

Primele produse testate au fost ojele şi nu m-am putu abţine să nu le încerc pe toate o dată, aşa că aproape fiecare unghie a fost “mângâiată” de oja OnColour.
Fiind obişnuită cu alte oje care nu prind imediat culoarea, am dat în două straturi dar am realizat că oja OnColour este calitativa, aşa că un singur strat aplicat este suficient.
Aplicarea se face rapid, mi-a plăcut mult pensulă.
Culoarea este clară şi intensă.
Nuanţele testate ale ojei OnColour sunt: Minty Green – o culoare mată, superbă, de vară.
Celelalte două nuanţe sunt vibrante, strălucitoare.



Un alt plus al ojei OnColour este ca tine!! Bine, nu am spălat zilnic vase, dar în comparaţie cu alte oje, aceasta chiar persistă şi se usucă extrem de rapid.



Rujul cremos OnColour

Trebuie să recunosc faptul că nu cred că mi-aş fi comandat vreodată astfel de nuanţe de ruj. Nu pentru că nu mi-ar fi stat bine dar pentru că nu ştiam dacă aş îndrăzni să port astfel de nuanţe.
Acum, după ce le-am testat am realizat cât de superbe şi vibrante sunt culorile. Aplicarea este fină, netedă şi buzele sunt acoperite uniform. Rujul persista destul de mult.



Creioanele de ochi OnColour Perfect Duo

Fiecare creion de ochi are două culori, pe care le-am folosit ca şi contur. Creioanele au o textură moale, se aplică uşor şi chiar am creat un machiaj de vară, uşor dar vibrant în acelaşi timp.





Stick-ul corector OnColour

Într-adevăr acoperă imperfecţiunile pielii, oferă luminozitate dar din păcate nu îl pot folosi pe post de anticearcăn.

Mascara OnColour Big Lash


Deşi sunt fidelă unui singur rimel, mă bucur mult că am avut ocazia de a testa mascara OnColour Big Lash. Am fost mulţumită de rimel, nu miroase ca alte rimeluri şi conţine Pro-Vitamine B5 care oferă îngrijire genelor. O schimbare e binevenită!!

Per total pot spune că produsele Oriflame m-au surprins în mod plăcut, sunt calitative, de durată iar gama OnColour este vibrantă, look-urile create cu produsele OnColour sunt spectaculoase şi m-am îndrăgostit de produsele OnColour pe care vi le recomand cu drag.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu