17 noiembrie 2019

Produsele Gerovital Plant


Am avut marea placere de a participa la o campanie BuzzStore şi de a putea testa produsele Gerovital Plant.
Am ridicat personal din Braşov chit-ul, de la magazinul Farmec din Piaţa Sfatului. Eram ca un copil care aşteaptă să îi fie înmânată o ciocolată. Predarea chitului s-a făcut extrem de rapid, angajații au fost extrem de amabili iar magazinul arată superb, foarte bine pus la punct, produsele fiind organizate cu mare grijă.


Chitul primit a fost compus din Crema hidratantă, Boosterul Vitalitate şi Strălucire şi apa micelara, toate din gama Gerovital Plant.


                                                                                                                                  Vă spun sincer că până acum nu am folosit produsele Farmec/Gerovital, asta şi datorită faptului că eram fidelă altor produse. Testând zilnic produsele Gerovital Plant mi-am schimbat părerea. Inovaţia adusă de gama Gerovital Plant este Complexul Poliplant Microbiom Protect, format din Equibiom, extract din rădăcină de brusture şi un complex natural de plante din flora locală, care diminuează reactivitatea pielii şi procesele inflamatorii.
Crema hidratantă Gerovital Plant

M-a surprins în mod plăcut, îmi lasă pielea catifelată şi hidratată, se absoarbe rapid în piele şi faţa nu mi se înroşeşte şi nici nu am mâncărimi după ce o aplic. După cum bine ştiţi, am un ten cuperozic şi o faţă extrem de sensibilă iar dacă ingredientele din cremă nu sunt naturale faţa mea o ia razna. Gama Gerovital Plant, are la baza ingrediente de origine naturală în proporţie de până la 98%, care oferă protecţie naturală microbiana şi beneficii multiple pentru tenul normal şi mixt.
Boosterul Vitalitate şi Strălucire

Una dintre surprizele plăcute ale campaniei BUZZStore o reprezintă booster -ul pentru vitalitate și strălucire Microbiom Protect. Am folosit serul fluid în combinație cu Gerovital Plant cremă hidratantă și am fost extrem de mulțumită de rezultate. Tenul este mai strălucitor, parcă "respiră" și este revitalizat. Produsele Farmec nu au dat greș iar acum am înțeles de ce sunt la mare căutare.
Apa micelara Gerovital Plant

Nu mă machiez excesiv, dar din rutina zilnică nu lipseşte rimelul, fondul de ten şi rujul. Apa micelara curata blând fața, ochii şi buzele, prin captarea de către micele a machiajului, sebumului sau a altor impurităţi.
Părerile prietenilor după împărţirea mostrelor
Toate prietenele şi cunoştinţele mele care au primit mostrele gratuite au fost încântate de cremă Gerovital. Mi-au spus că au putut să îşi aplice crema de două ori dintr-un plic şi rezultatele au fost vizibile chiar după prima aplicare.
Eu ştiam că produsele Farmec şi Gerovital sunt la mare căutare în rândul străinilor. Îi vedeam pe strada Republicii din Braşov cu pungi de la Farmec şi nu îmi dădeam seama de ce străinii cumpăra creme şi produse pentru ten din Braşov când ei poate au produse mult mai calitative. Acum am înţeles de ce îşi cumpără străinii produse Gerovita/Farmec şi sunt mândră că avem şi noi în România o companie de valoare, care oferă produse calitative.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu