2 decembrie 2019

Crăciunul înseamnă familie, dulciuri şi multă dragoste





Când toate luminile strălucitoare încep să se aprindă și cântecele de Crăciun încep să fie prezente pretutindeni, nu mă pot abţine să nu am o senzație de încălzire în interiorul meu - chiar și când vremea este absolut rece! Există atât de multe lucruri frumoase pe care le aștepți cu nerăbdare în această perioadă a anului, așa că iată câteva dintre preferatele mele:
Să petrec timp cu cei pe care îi iubesc


Știu, știu, știu că acest lucru sună atât de clasic, dar unul dintre cele mai bune lucruri despre Crăciun este să fiu înconjurată de toți cei pe care îi iubesc. Crăciunul este un moment de petrecut cu toți oamenii pe care îi iubești. Îmi reamintesc că sunt atât de norocoasă că o mai am pe buni cu mine, pe mami și cel mai susținător grup de prieteni.
Explozia cântecelor de Crăciun

Nimic nu mă face să am o dispoziție mai bună decât să ascult o melodie de Crăciun la volum maxim și să cânt cât de tare mă ţin plămânii. Așa cum am mai spus, îmi oferă acel sentiment cald și îmi pune întotdeauna un zâmbet pe față.
Oferirea cadourilor

Îmi place foarte mult să-mi fac timp și să aleg cadouri pentru cei dragi. Îmi place să la urmăresc fețele când își deschid cadourile. Este unul dintre cele mai bune sentimente.
Crăciunul se apropie cu pași rapizi și este întotdeauna perioada cea mai aglomerată din an pentru mine. Un anotimp plin de tradiții cu bomboane, Crăciunul este un sezon vesel.
Există companii care vând bomboane și dragoste în acelaşi timp și respectă dulciurile de tot felul. Dulciurile sunt o parte a culturii mult mai mare decât își dau seama majoritatea oamenilor. Nu se poate nega faptul că dulciurile și sărbătorile merg mână în mână și Crăciunul nu face excepție.
Cum ar fi Crăciunul fără acadele bastonaş mare Crăciun

Acadelele bastonaş, pralinele, jeleurile, toate semnifică sărbătorile de iarnă și adaugă o notă dulce la petrecerile de sărbători. Acadelele bastonaş - fie că sunt puse în ghetuţe de Moş Nicolae, fie că sunt folosite ca şi decoraţii în pomul de Crăciun sau oferite în dar - sunt, extrem de populare şi îmi aduc aminte de sărbătorile de Crăciun.



2 comentarii: