23 iunie 2020

Lenor – Perechea perfectă




Mă bucur enorm de mult că am avut şansa să testez noul detergent Lenor. De mult eram fanul balsamului de rufe Lenor dar acum, că am descoperit şi Lenor AllInOne PODS am fost extrem de fericită.
Coletul de testare BuzzStore conţinea următoarele produse:


Este vorba de 2 cutii de capsule de detergent predozat Lenor AllInOne PODS de câte 15 spălări (Spring Awakening şi Gold), 1 sticlă de balsam 1l Lenor Spring Awakening (33 spălări), 1 sticlă de balsam 0,55l Gold Orchid (18 spălări), 10 capsule şi pliante pentru prietenii mei plus o surpriză pentru mine (era vorba de un prosop pufos Lenor).
Maşina mea de spălat a fost extrem de fericită şi mulţumită de Lenor AllInOne PODS. În mod normal nu suportam capsulele, pe lângă faptul că eram alergică la capsule de la alte firme (după ce îmbracam hainele spălate cu acel detergent, mă mânca tot corpul şi strănutam în continuu), maşina mea de spălat nu le suporta nici ea. Când spun că maşina de spălat nu era fericită cu capsulele, mă refer la faptul că mirosea urât, chiar dacă puneam Calgon şi balsam de rufe. Pur şi simplu nu suporta acele capsule. Cu Lenor nu am păţit acest lucru şi sunt extrem de fericită. De asemenea, utilizarea Lenor Allin1 PODS este rapidă şi uşoară, capsula trebuie "aruncată" în maşina de spălat înainte de a pune hainele şi gata!


Înainte de această campanie foloseam Lenor Spring Awakening de 1 litru. Ţin să vă spun că se spune că ajunge la aproximativ 33 de spălări dar acum, folosind şi Lenor AllInOne PODS nu mai trebuie să pun atâta balsam, astfel încât ajunge mai mult de 33 de spălări. Balsamul Lenor Spring Awakening este conceput să protejeze ţesăturile încă din prima zi, tehnologia Anti-Age3 prevenind semnele îmbătrânirii ţesăturilor – pierderea culorii, a formei şi scămoşarea.
Dacă vreţi să nu mai folosiţi deloc parfum când ieşiţi din casă, atunci puteţi să puneţi balsam normal împreună cu Lenor AllInOne PODS iar mirosul o să fie incredibil. Am testat ambele variante şi cu Lenor AllInOne PODS şi cu balsam în cantitate normală dar şi cu mai puţin. Eu prefer să pun Lenor AllInOne PODS şi mai puţin balsam decât normal. Voi cum preferaţi? Vă place un miros mai puternic sau moderat?
Cei 10 norocoşi prieteni s-au declarat mulţumiţi de noul detergent capsule Lenor. Ţinând cont vremurile în care trăim cu acest virus, am fost precaută când le-am oferit mostrele, prietenii mei la fel, unii au purtat măşti şi am păstrat distanţa fizică (nu socială!!!). Am cerut feedback-ul lor după ce au folosit capsula şi toţi cei 10 s-au declarat foarte mulţumiţi, au spus că miroase incredibil (chiar dacă ei nu aveau balsam Lenor) şi pe viitor mi-au spus că vor lua în considerare să cumpere noul Lenor Allin1 PODS.

Dacă spăl seara şi nu mai am timp să întind rufele afară şi le pun în baie, trebuie să vă spun că intenţionat las uşa la baie deschisă şi toată casa mi se împrospătează cu mirosul Lenor.
Îmi place mult combinaţia Lenor AllInOne PODS cu balsamul Lenor.
Voi aţi încercat Lenor AllInOne PODS? Ce părere aveţi? Balsamul Lenor vă place? De ce?
 #buzzlenor #perecheaperfecta  #LenorDetergent


6 comentarii: