23 noiembrie 2020

Noua inovatie dermatologica: La Roche-Posay Hyalu B5

 


Din nou am avut ocazia în cadrul campaniei BuzzStore să testez serul concentrat antirid Hyalu B5 -La Roche-Posay. Ştim cu toţii că produsele La Roche-Posay sunt calitative şi dermatologice.

 


În cadrul acestei campanii am testat inovația dermatologică antirid La Roche-Posay: repară și redă volumul pielii sensibile cu Hyalu B5 Serum.

 


După cum bine ştiţi şi din celelalte postări, am un ten sensibil, care nu suportă orice cremă sau orice ser. Fie mă înroşesc, fie am mâncărimi insuportabile, fie ambele. Cu Hyau B5 Serum nu am avut aceste probleme. Pielea a devenit mai netedă, mai elastică şi mai flexibilă.

Ţinând cont şi de vremurile pe care le trăim şi de faptul că suntem obligaţi să purtăm masca zilnic, mai ales acum, în combinaţie cu vremea rece este groaznic. Chiar dacă îmi protejez faţa cu fond de ten sau cu un BB Cream, tot am nevoie seara de un stimulant pentru faţă. Iar Hyalu B5 Serum chiar îmi ajută tenul şi îmi redefinește volumul pielii.



Ingrediente active:

Acid hialuronic, vitamina B5, Madecassoide

Ştiu, toţi când auzim de acid hialuronic ne gândim la faptul că doar femeile 50+ pot folosi un produs care să conţină acest ingredient. Total eronat! Hyalu B5 Serum este special conceput pentru 30+.

Moleculele de acid hialuronic cu densitate mare creează o barieră invizibilă pe piele pentru a reține nivelul optim de hidratare al tenului. În același timp, ajută la reumplerea liniilor fine și a ridurilor.

De Vitamina B5 am auzit cu toţii dar ce este Madecassoide? Acesta este un agent de îngrijire a pielii şi joacă un rol important în vindecarea rănilor, sinteza de colagen şi funcţionează ca un antioxidant. Madecassoside are proprietăţi antiimbatranire şi capacităţi de vindecare. În special, Madecassoside este cunoscută pentru stimularea producţiei şi sintezei de colagen datorită prezenţei de triterpene. Această activitate ajută la consolidarea structurii pielii, ceea ce înseamnă că o face mai fermă şi mai rezistentă la daunele externe. 

Am primit multe întrebări de la prietene şi cunoştinţe, care, văzând că testez Hyalu B5 au fost curioase să alfe cum este produsul. Mai jos regăsiţi câteva din discuţiile cu ele:

 



După o testare de mai bine de o săptămână a produsului Hyalu B5 Serum, am observat un ten mai luminos, mai regenerat şi lipsit de alte imperfecţiuni. Îmi place foarte mult cum miroase şi cum îmi lasă faţă după ce îl aplic.



Voi l-aţi încercat? Ce părere aveţi? Ce alte produse La Roche-Posay folosiţi?



 #buzzHyaluB5 #LaRochePosayRomania

2 comentarii: