20 octombrie 2021

KFC-Strips Nepicanti

 


Recunosc, KFC este o plăcere “vinovată” pentru mine. Nu prea sunt eu cu fast food-urile dar am o slăbiciune ptr KFC. Ador meniurile SMART şi aripioarele de pui picante.

De curând au lansat Strips Nepicanti şi am avut posibilitatea să particip la Campania BuZZStore pentru a-i încerca.

Sloganul lor ptr aceasta campanie este:” Mai bine mai târziu decât niciodată!”. Se regăseşte pretutindeni în restaurant. Strips Nepicanti reprezintă un nou produs din pui #pebune, gătit după reţeta originală a Colonelului – Strips Nepicanti.

Voucherul a constat în noul meniu de 8 Strips Nepicanti, alături de o porţie medie de cartofi prăjiţi, o răcoritoare medie şi nelipsitul sos (de usturoi, bineînţeles).

Restaurantul:

Am fost la KFC Piaţa Sfatului Braşov ptr a beneficia de meniul delicios.

 


 

Intrarea în KFC este în renovare de ceva vreme dar începe să prindă contur şi arata din ce în ce mai bine.

 




La casa de marcat am arătat codul de pe telefon. Angajaţii de acolo habar nu aveau despre ce e vorba. M-am simţit puţin ciudat că nu aveau idee de această campanie (oare oi fi fost singura care a mers acolo să îşi ridice produsele?). În fine, după ce s-a aglomerat puţin, au venit vreo 3-4 angajaţi, au reuşit să desluşească “misterul” şi să îmi pregătească meniurile. Am specificat faptul că doresc să le consum acasă. Nu s-a întâmplat acest lucru, fiindu-mi oferite produsele pe tavă. Am rugat să fie puse la pachet.



Produsele:

 


 

Meniu de 8 Strips Nepicanti, alături de o porţie medie de cartofi prăjiţi, răcoritoare (am ales Fantă) şi sos de usturoi.

Impresia: îmi plac strips-urile nepicante dar le prefer pe cele picante. Mi s-au părut puţin cam sărate. Şi cartofii erau săraţi şi stripsurile sărate. Sunt condimentate super ok, au gust bun, la fel de bun ca şi cele picante, puiul are aceeaşi calitate.

Sunt o variantă alternativă excelentă pentru cine nu mănâncă picant sau nu suporta la stomac mâncarea picantă. Automat voi mai încerca strips nepicanti cu diverse ocazii. Rămân fan KCF, asta e clar J

 #buzzkfcstrips  #kfcstripsnepicanti


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu