22 noiembrie 2021

AVON PowerStay 2021

 

Produsele PowerStay de la Avon m-au impresionat in mod deosebit. Sunt o persoana careia ii place sa se machieze, sa se aranjeze, sa fie la curent cu noile aparitii.

Folosesc de mult produsele de make-up de la Avon si intotdeauna am fost multumita.

Acum am avut ocazia sa testez doua produse din gama PowerStay: rujul semipermanent si fardul de pleoape.

 


 

Sincera sa fiu, am o colectie intreaga de rujuri, pe care le incepeam dar nu le mai foloseam pentru ca le tot gaseam “defecte”. Rujul semipermanent PowerStay este chiar semipermanent. Nu am avut niciodata pana acum un ruj care sa fie rezistent la transfer. M-am dat cu rujul si imediat dupa am baut o cafea. Cana era alba si nu s-au vazut urmele de buze pe ea.  Am mancat cu rujul pe buze si s-a pastrat la fel de bine ca atunci cand l-am aplicat. Incredibil!



Sa nu mai spun ca miroase foarte bine, ca atunci cand il aplic are o textura putin lucioasa. Nu imi usuca buzele dar nici foarte catifelate nu le lasa.

 

Si mai bine decat a spus-o prietenul meu nu o puteam face:

 


 

Fardul de pleoape Avon PowerStay este si el magnific. Nu se intinde, nu se strange pe ochi, nu curge. A rezistat chiar si atunci cand am ras cu lacrimi. Nu a curs deloc. E foarte rezistent, are o textura usoara, imi place mult culoarea, are si putin sclipici. Se aplica foarte usor, se pot face linii subtiri dar si groase.  Poate fi folosit ca fard de pleoape sau contur pentru ochi.



Imi era teama ca nu il mai pot da jos dar se demachiaza usor fara sa trebuiasca sa frec prea tare.

 Cu mana pe inima pot spune ca imi plac aceste doua produse si chiar va recomand sa le incercati daca doriti ceva care sa dureze.

 


 

 

2 comentarii: