7 februarie 2015

Pantofiorul fermecat






Când am văzut această campanie, numele de "Pantofiorul fermecat" nu m-a dus cu gândul la încălţăminte copii. Dar trebuie să recunosc că tare m-am bucurat pentru că eu îmi cumpăr deobicei pantofi de la copii.
Mă gândeam că o să scriu despre tema „Cenuşăreasa”, că o să pot povesti un întreg episod dintr-un serial drag mie, când „tipul” şi-a pierdut pantoful nu „vestita cenuşăreasa” dar întotdeauna în plac provocările..
Sunt mică de statură şi am 35-36 la picior. Este o mare problemă când trebuie să îmi iau ceva nou de încălţat pentru că la raioanele pentru femei nu găsesc aproape niciodată numărul potrivit.. au întotdeauna de la 37 în sus.. şi 37 îmi este prea mare.
Totuşi, nu mă supăr să mă încalţ de la copii pentru că modelele sunt mai frumoase şi încălţămintea este mult mai calitativa.
Am „cercetat” site-ul pantofiorul fermecat şi am descoperit, spre marea mea surprindere că vând branduri româneşti de cea mai bună calitate, precum Melania, PJ Shoes, Baby Avus, Tino, Tikki Shoes şi, totodată, branduri străine, precum Be Only, See Kai Run.
De asemenea, au şi propriul brand KIKI SHOES, care a apărut Din Dragoste pentru Copii. Eu zic că şi din dragoste pentru mine, nu? Am fost extrem de fericită să descopăr că au şi mărimi mai mari, şi 35 şi 36...
Îmi amintesc când eram mică, mama era disperată pentru că îmi creştea foarte repede piciorul şi în fiecare vară îmi trebuiau alte sandale şi în fiecare iarnă alte cizme... se speriase şi a crezut că o să am 39 la picior... dar.. aşa sunt copiii.. şi trebuie să le oferim ce e mai bun şi ce e mai calitativ pentru că un copil e foarte activ, se joacă, îşi zgârie papucii, poate alunecă dacă talpa nu e bine făcută şi tot aşa..
Vă sugerez să trageţi cu ochiul la acest site: http://www.pantofiorulfermecat.ro sunt sigură că o să găsiţi ceva interesant, fie pentru voi (au numere până la 39) fie pentru copiii voştri, nepoţi, verişori, etc.
Eu am găsit ceva de la care nu îmi pot dezlipi ochii: http://www.pantofiorulfermecat.ro/ghete-copii-melania-din-piele-maro-cu-sclipici




Frumoase, nu? Şi nu doar frumoase ci şi practice:
Aceste ghete copii sunt din piele, căptuşite la interior, pentru a asigura un confort termic şi sunt interesant accesorizate cu sclipici şi o cataramă.

Vreţi să ştiţi care este conceptul meu sau cum ar trebui să arate un pantof fermecat în viziunea mea?
În primul rând, dacă vorbim de o gheaţă/pantof de iarnă trebuie să aibă calorifer înăuntru.. să aibă o talpă înaltă ca să nu iau apa, să aibă sistem de deszăpezire că atunci când calc pe zăpadă să topească instant zăpadă, să se autocurete, să îşi schimbe culoarea în funcţie de hainele cu care mă îmbrac... ştiu ştiu ştiu.. vise vise şi iar vise.. nu există un astfel de pantof.. dar., totuşi, siteul Pantofiorulfermecat oferă produse de calitate, care se apropie de cerinţele mele exigente în materie de pantofi... aşa că.. spor la cumpărături şi vouă şi mie.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu