1 februarie 2015

Where to go

Bună dragii mei cititori.
Că tot a început blog-ul meu să semene cu unul de călătorii m-am hotărât să scriu despre o nouă destinaţie, pe care nu am vizitat-o încă dar mi-aş dori să o vizitez cât de curând.
Desigur, este şi o nouă provocare lansată de blogawards în colaborare cu Genius Travel...

Articolul trebuie să fie pe tema:” Unde vreau să îmi petrec Sf Valentin cu iubitul/iubită.”.
Eu m-am gândit să fiu puţin mai nonconformista şi mă voi gândi la un sejur petrecut împreună cu iubita mea.. mamă... sper că se pune, nu?
Destinaţia aleasă este.. Italia... da, ştiu, ştiu.. din nou Italia.. Deşi am vizitat multe oraşe ale Italiei precum Veneţia, Padova, Verona, Milano, Genova, Boccadasse, Roma, Civitavecchia de această dată mi-aş dori să ajung în... Sicilia... 



De ce? Citatul lui Goethe m-a inspirat în mod deosebit:” To have seen Italy without having seen Sicily îs not to have seen Italy at all, for Sicily îs the clue to everything”, adică, în traducere în limba romana spune cam aşa:” „Să vezi Italia fără să vezi Sicilia este ca şi cum nu ai fi văzut Italia deloc, pentru că Sicilia este cheia întregii ţări”.
O dilemă care intervine este când să mergem în Sicilia? Iar eu am găsit răspunsul la această întrebare... de... Sf. Valentin.. vara probabil insulă este luată cu asalt de milioanele de turişti din toate colţurile lumii şi mie una nu îmi place aglomeraţia în plus, poate fi extrem de cald în lunile de vară.. deci.. iarna cred că pot vizita în linişte toate obiectivele turistice..
Ok... acum că am stabilit când mergem, trebuie să vedem cum ajungem în Sicilia şi cel mai simplu este cu avionul, aeroportul din Catania fiind cel mai indicat..
Apoi vine întrebarea unde să dorm în Sicilia?
Vreau să merg într-un orăşel liniştit, să mă plimb pe străduţe, să fie un sat/orăşel care să aibă mijloace de transport în comun să mă poată „duce” spre cele mai importante oraşe ale Siciliei... tot uitându-mă pe hartă.. am văzut că există un astfel de orăşel şi anume Letojanni... super.. acum că am găsit localitatea, trebuie să caut şi un hotel..
L-am găsit pe Genius Travel: HotelAntares.. "cocoţat" pe un ţărm înalt, ceea ce îi asigura o panoramă amplă asupra mării. Cei care adora răsăritul soarelui se pot bucura şi de scenele desprinse parcă din filme cu pescarii plecând la muncă, pe mare, înainte de răsărit.



Localizare
Complexul hotelier Antares Olimpo-Le Terrazze este situat de-a lungul coastei Ionice siciliene, pe un deal cu vedere la Letojanni şi la doar câţiva km de Taormina: o poziţie fantastică, cu o vedere panoramică uimitoare asupra Taormina Bay.
Suuuuper...
Facilităţi hotel
Complexul este ideal pentru vacanţe lungi şi pentru relaxare. Toate hotelurile unice ale complexului sunt conectate cu un lift panoramic, o plajă la doar cca. 300 m distanţă şi este uşor accesibil cu un lift sculptat în dealul stâncos. Antares Hotel este partea de jos a complexului. Mic dejun bufet, parcare, permise mici animale de companie, camere pentru persoane cu handicap, seif, restaurant, bar, recepţie 24/24, lift, încălzire, camera depozitare bagaje, aer condiţionat, Jocuri pentru copii, excursii, punct de internet, plajă, baby sitter, piscină, închirieri biciclete, mic dejun în cameră, închirieri maşini, schimb valutar, spălătorie, room service, animaţie pentru copii, divertisment de seară.
Facilităţi cameră
Toate camerele sunt complet utilate şi mobitate, fiind dotate cu: baie sau dus şi uscător de păr, telefon, TV SAT, filtru ceai şi cafea, mini-bar, seif, aer condiţionat.
Pe lista mea am următoarele lucruri bifate: cu cine merg, unde merg, cum ajung, unde stau.
Următorul lucru este:” unde mănânc?”.. şi cel mai simplu răspuns este.. la hotel.. deci.. planific să îmi iau un sejur cu demipensiune.. întotdeauna prefer mic dejun sau demipensiune... fără prânz inclus ca să mă pot deplasa şi să nu trebuiască să alerg spre hotel pentru a prinde prânzul...
Ok, un alt lucru bifat..
Acum rămâne să îmi planific ce am de vizitat... şi sunt multe, vă spun sigur..
Începând cu oraşul Catania, care are multe muzee şi biserici care se pot vizita, până la staţiunea Taormina cu templul său grecesc de o frumuseţe aparte.. şi desigur Etna, cel mai mare vulcan activ din Europa... se mai poate vizita Palermo, Cefalu, Monreale, Siracusa, Agrigento, Erice, Messina, etc etc etc... Mai multe informaţii despre obiectivele turistice o să scriu după ce mă întorc din acest sejur..
Sunt foarte multe oraşe deosebite pe această insulă... din păcate eu nu am carnet de condus, astfel încât mă voi deplasa cu... trenul/autobuze publice s.a.m.d
Oricum, îmi doresc o vacanţă care să fie şi constructivă (să vizitez locuri noi, locuri istorice) dar şi relaxanta (să mă pot odihni şi relaxa cu persoana pe care o iubesc cel mai mult pe acest pământ, mama mea)...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu