16 februarie 2015

Scaun...online

Înainte de a scrie acest articol mă gândeam dacă să postez sau nu la ce m-a dus pe mine gândul când am citit despre campania ScauneOnline.ro... dar.. totuşi.. cred că o să vă spun şi vouă dar să nu ziceţi ce minte „bolnavă” am.
De curând mă gândeam la o conversaţie interesantă pe care am avut-o în trecut cu un doctor.. dintr-una în alta mă întreabă:” Şi... cum ai avut scaunul? Moale, tare?” Mi-a spus că este important să ţinem cont de ce fel de scaun avem pentru a putea determina cât de sănătoşi suntem.
Bine, eu nu sunt chiar sănătoasă la cap că vă povestesc aşa ceva dar v-aţi gândit că un cuvânt poate avea mai multe sensuri?
De fapt, aţi fost vreodată curioşi să căutaţi în DEX definiţia scaunului? Uitaţi aici un citat din dex:
SCÁUN, scaune, s. n. I. 1. Mobilă (de lemn, de metal etc.), cu sau fără spetează, pe care poate să stea o singură persoană.
◊ Compus: (Pop.Scaunul-lui-Dumnezeu = constelația Casiopeea. (Bot.scaunul-cucului = plantă erbacee robustă cu flori purpurii reunite într-un capitul (Dianthus giganteus).
2. Tron; p. ext. Funcția și autoritatea monarhului, a domnitorului; domnie. Fig. ◊ Sfântul Scaun sau Scaunul Apostolic (ori Pontifical) = reședința papei; p. ext. Papalitatea.
II. 1. (Pop.; de obicei urmat de determinări) Dispozitiv de lemn în formă de masă sau de bancă, la care își exercită meseria diverși lucrători. ♦ Butuc pe care se taie carnea la măcelărie; p. ext. Măcelărie. 2. Suport, postament la diferite unelte, instrumente, mașini sau organe de mașini. 3. Schelet făcut din grinzi de lemn, care susține învelitoarea unui acoperiș și elementele pe care aceasta se sprijină. 4. Placă de lemn cu două piciorușe și o față curbă, pe care se sprijină coardele instrumentelor muzicale cu arcuș.
 III. Faptul de a elimina materiile fecale; p. ext. (concr.) – Lat. scamnum.”

Ok, deci avem şi definiţia scaunului.. dar eu mă voi axa în postarea de azi despre acel scaun normal, pe care îl folosim zi de zi..
Dacă în articolul trecut vorbeam despre scaun de masaj  azi o să vorbesc despre scaune de bucătărie

Bucătăria este locul unde se pot petrece minuni, dar şi dezastre culinare.. este locul unde luam masa, locul unde se strânge întreaga familie... Fie că aveţi bucătăria mare sau mică, sunt sigură că nu toţi aveţi un living/sufragerie unde să luaţi masa, astfel încât, ajungem să mâncăm în... bucătărie..
Dar v-aţi gândit vreodată că este extrem de important cum luăm masa? Nu doar mâncarea şi persoanele de lângă noi sunt importante ci şi scaunele pe care stăm. Trebuie să fie confortabile, nu doar să arate bine...
Vouă v-ar conveni să mâncaţi stând pe astfel de scaune?








Nu ar fi confortabil deloc, nu-i aşa?
  
Dar de aceste scaune ce spuneţi? Sunt mai confortabile?







Şi arata şi mai bine, nu?




În ziua de azi, din păcate, oamenii în general nu prea mai au bani sau nu vor să investească în nimic în afară de mâncare şi întreţinere..
Voi când v-aţi cumpărat ultimele scaune de bucătărie? Probabil le aveţi de pe vremea lui Ceauşescu sau imediat după revoluţie, nu-i aşa?
Există de asemenea concepţia ca ce era făcut în trecut ţinea mai mult şi tot ce e nou e de proastă calitate... eu vă contrazic...
Intraţi pe scauneonline.ro şi o să vă convingeţi că au produse de calitate, noi şi moderne.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu