19 februarie 2015

DDD

Bună dragii mei. Deşi tind să mă repet, o să am din nou rugămintea la voi să îmi scrieţi părerile voastre prin adăugarea unui comentariu deoarece nu este îndeajuns să îmi citiţi postările, de data aceasta am nevoie de multe comentarii pentru că vor conta la jurizare.
Voi vorbi despre Compania DDD. 3xD... ce pot însemna acei trei de D oare?
Vă spun eu:

Nu râdeţi, că această problemă este una extrem de serioasă... nu cred că v-aţi bucura să vă fie învăţată bucătăria cu furnici sau cu gândaci de bucătărie – sau să vă treziţi cu ploşniţe de pat.

Slavă domnului eu nu am avut astfel de probleme la mine în casă, dar am cunoştinţe şi prieteni care au căutat extrem de mult să găsească o firmă serioasă, care să îi scape de probleme, nu doar de bani... şi vă garantez că DDD sunt cei mai serioşi.
Deratizarea se poate efectua fie chimic fie ecologic, voi alegeţi. Important este să scăpaţi de probleme.
Acum prietenii mei sunt fericiţi şi trăiesc în tihnă, singuri, fără musafiri neinvitaţi.
Nu chema orice exterminator-apelează un expert DDD! Dacă nu, o să vă treziţi ca în acele filme horror cu gândaci şi şoareci care o să vă umple casa :))))





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu