10 iunie 2010

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel."


E asa de frumos sa te simtit bine,sa fie totul in regula,sa iti mearga totul ca pe roate,sa nu mai ai nici un stres:) La mine ori e alba ori e neagra si se pare ca si in viata de zi cu zi mi se intampla la fel: ori imi merge bine din toate punctele de vedere,ori imi vin toate problemele pe cap....In ultimele saptamani am fost intr-un stres permanent...ba una,ba alta..pfaa..groaznic...apoi totul a inceput sa se linisteasca,viata mea a devenit mai calma:))) Dar nu foarte pentru ca zilnic ma confrunt cu cate o problema sau cate un gand,un sentiment...ca orice om:)
Citatul din titlul meu spune multe...: “I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel."
Mare dreptate...cuvintele nu mai conteaza asa mult,ci faptele;putem lua un exemplu clar din viata de zi cu zi;la televizor vedem in fiecare zi cum politicenii ne promit luna de pe cer dar nu actioneaza in nici un fel:sunt doar vorbe aruncate in vant.Si faptele conteaza dar nu in masura in care conteaza felul in care ii faci pe oameni sa se simta...Sentimentele raman pe primul loc..