2 iunie 2010

Showbiz :|


Am intrat astazi pe net sa vad si eu ce mai scrie presa din ziua de azi.La showbiz cam acestea erau titlurile: " Andreea Marin a slabit zece kilograme"," Bomba Iulia nu renunta la Tanase: "Il iubesc pe Dodel ", "Dan Bitman demisioneaza de la Finante: "Nu mananc din banii tarisoarei ", "Monica Columbeanu, acuzata de vatamare corporala grava ", "Charlie Sheen va petrece 30 de zile la inchisoare","Gwen Stefani, obsedata de machiaj","Kylie Minogue, parasita de iubitul ei, Andres Velencoso Segura",etc etc etc....
Unde am ajuns fratilor?Vai de capul nostru!! Am ajuns sa scriem numai aberatii doar pentru a avea un numar cat mai impresionant de cititori .Nu ii condamn pe cei care citesc asa ceva ci pe cei care scriu asta.De ce sa ne intereseze pe noi ca Andreea Marin a slabit nu stiu cate kg,ca Dan Bitman demisioneaza de la Finante,ca Gwen Stefani se machiaza non-stop,etc.??? De ce sa citim asa ceva? Chiar nu inteleg...
Sunt atatea lucruri interesante pe lumea asta care ar trebui sa fie spuse,care merita sa fie redate in paginile ziarelor dar......cam asa am ajuns....de rasul lumii!!!
Poate va intrebati de ce sunt asa de revoltata.Pentru ca nimeni nu face nimic.Pana si emisiunile care inainte le consideram bune si ma uitam din cand in cand la ele acum au devenit o mizerie. De ce?Pentru raiting.Un exemplu este Happy-Hour. Inainte era mai interesant;acum:de toata jena!! Si Andreea Balan i-a spus lui Maruta ca si-a schimbat formatul emisiunii doar ptr raiting...
In fine,azi vroiam sa vorbesc despre altceva dar am deviat de la subiect si am ajuns aici..asa ca probabil voi scrie maine ce aveam azi de gand:) Hehe
Va pup:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu