15 iunie 2010

Problem ??


Ultima perioada nu a fost atat de buna pentru mine;examene,stres si altele;uneori mi se aduna toate si imi vine sa las totul si sa fug,sa ma refugiez undeva departe,sa nu ma mai gandesc la nimic...rareori gandesc asa pentru ca sunt o persoana puternica dar uneori mi se umple si mie paharul,nu sunt de fier.
Inca am o perioada foarte stresanta dar incerc sa fac fata...Chiar ma gandeam ce sunt problemele? Fiecare dintre noi a dat peste greutati in viata;cum ati reusit sa treceti peste? A fost usor? Depinde si de situatie si de persoana....acum,referindu-ma la mine cred ca problemele nu sunt asa mari;cand ma gandesc la oamenii care traiesc de pe azi pe maine,oamenii care au avut accidente si acum sunt in scaun cu rotile,oameni care sufera de boli iremediabile si multe alte probleme de genul incep sa cred ca noi,cei care suntem sanatosi nu avem probleme asa de mari.
Trebuie sa fim puternici,sa ne gandim ca suntem tineri.Daca acum intram in panica pentru o problema minora,cum vom reactiona pe parcursul vietii cand vom intamplina mai multe greutati?
Nu trebuie sa ne lasam,trebuie sa fim tari(precum otelul spune un citat) si sa incercam sa ne ridicam atunci cand simtim ca nu mai avem aripi.
Intr-adevar,traim mai greu,castigam totul mai greu acum,oamenii au devenit mai rai,fiecare este pentru el,dar totusi,sa nu uitam ca suntem fiinte,ca avem un suflet si ca nu trebuie sa ii ranim pe cei din jurul nostru.
Problemele incep sa apara inca de cand ne nastem;nu cred ca exista vreo persoana care sa nu fi dat peste vreo situatie mai dificila,dar nimic nu este imposibil si niciodata sa nu spui niciodata!
Nu stii niciodata cand ti se ofera un colac de salvare,poate din partea cui nu te astepti.
Credeti in destin? Eu da...si poate asa ne este dat sa fie. Nu trebuie sa ne stresam pentru unele lucruri care nu depind de noi,pe care nu le putem rezolva singuri. De fiecare data cand intalnesc o situatie mai dificila si nu stiu cum sa o rezolv simt ca este mana destinului si ma las practic in voia sortii,sa se rezolve situatia asa cum mi-a fost scris.
Daca incep sa ma gandesc acum in cate situatii limita m-am aflat..pff..ma apuca durerea de cap. Dar uite ca inca sunt aici,sanatoasa,voioasa,cu pofta de viata,gata sa va dezvalui ceea ce simt,ceea ce cred eu ca este bine...
Pe aceasta cale tin sa multumesc tuturor celor care isi iau din timpul lor sa imi citeasca blogul,sa imi impartaseasca ceea ce simt,ceea ce cred si chiar sa imi dea sfaturi. Va multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu