25 noiembrie 2014

Vegis produse BIO

Bună dragii mei !
În ultimul timp se pare că sunt foarte activa şi am inspiraţie în a scrie cât mai multe articole, care sper eu, să fie pe placul vostru.
Ultima provocare este de a scrie un articol despre produse naturiste. Eu sunt puţin cam sceptică când vine vorba de aceste produse. De ce? Pentru că eu am impresia că în ziua de azi nimic nu mai este natural, toate produsele conţin E-uri şi aditivi şi conservanţi şi alte nebunii care ne influenţează în mod negativ organismul. Şi atunci pentru ce să arunci un ban în plus dacă este un „fake”?
Bunica mea, văzându-mă atât de reticentă a încercat să mă convingă să încerc anumite produse naturiste şi la însemnul ei am cumpărat câteva produse BIO, cum ar fi zahăr brut din trestie de zahăr, ulei din seminţe de în, tot bio şi cafea din cereale cu cicoare. Pot să vă spun că într-adevăr... diferenţa se observă. Zahărul îndulceşte imediat şi are cu totul alt gust, cafeaua este... yummy..
Şi astfel, încetul cu încetul am încercat şi sper că am şi reuşit să îmi schimb acea concepţie cum că aceste produse naturiste nu ar fi bune.
Şi intrând pe site-ul celor de la vegis.ro am descoperit produsele pe care le folosesc eu, mult mai ieftine.
De exemplu zahărul brut http://vegis.ro/zahar-brut-din-trestie-de-zahar-ecologic-500gr-DEN615802--p752614.html costă doar 14.41 lei când eu dădeam pe el 18 lei la alte magazine.
Uleiul din seminţe de in http://vegis.ro/ulei-din-seminte-de-in-bio-250ml-OBI245--p696861.html costă 18.15 lei iar eu plăteam până acum 20 lei
Cafeaua din cereale cu cicoare http://vegis.ro/cafea-din-cereale-cu-cicoare-bio-borcan-100g-OBI076--p665994.html costă 21 lei când eu platean 30 lei.
 Dacă stau şi mă gândesc aş putea face o economie de aproape 15 lei... deci se merită...
Magazinul online este certificat ecologic, ceea ce eu nu am văzut la alte magazine, produsele sunt 100% autentice, livrarea se face în 24 de ore şi transportul este gratuit. Ce vreţi mai mult?
        De asemenea, “Aboneaza-te la Newsletterul Vegis pentru a fi la curent cu super ofertele de Black Friday!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu