21 ianuarie 2016

9 motive pentru a alege Clinica CrisSmile ( plus unul bonus)


De cand eram mica ma temeam sa merg la stomatolog. Fie ca era vorba doar de un control de rutina, fie ca trebuia sa imi plombez o masea nu vroiam sa merg in ruptul capului. Dar....stiti cum se spune: „nu lasa pe maine ce poti face azi”. Si chiar trebuia sa merg, pentru a nu mi se agrava mai tare situatia.
Parintii incercau sa ma convinga din rasputeri sa merg la dentist, imi promiteau una si alta pentru ca eu sa merg de bunavoie.
Pe vremea aceea eu nu aveam putere de decizie. Mergeam unde alegeau ei.
Dar acum, slava Domnului, imi pot alege singura la ce clinica de stomatologie sa merg.
Pana sa imi fac „temele” alegeam sa merg la tot felul de clinici si dupa cateva luni din nou ma „jena” maseaua, mi se umfla obrazul si asa mai departe.
La un moment dat, aveam  nevoie de un implant dentar si nu stiam unde sa mai merg. Am dat un search pe Google si am descoperit Clinica CrisSmile care avea review-uri foarte bune pe Google Maps si nu numai.
Daca pana atunci incercasem tot felul de clinici, una in plus sau in minus nu avea ce „strica”, asa ca mi-am luat inima in dinti si mi-am facut o programare.
In ceea ce urmeaza o sa va prezint  9 motive pentru a alege Clinica CrisSmile deoarece eu am fost extrem de multumita si o sa va convingeti singuri de ce ei sunt cei mai buni.

1.Experienta si specializarea

Medicii de la Clinica CrisSmile au experienta si sunt specializati in ceea ce fac. Sunt motivati si determinati sa isi puna clientul pe primul plan. Au studii de specialitate si sunt la curent cu tot ceea ce este nou in materie de stomatologie.

2.Echipamentele de ultima generatie

Clinica CrisSmile folosește cele mai nou echipamente stomatologice. Acestea sunt deosebit de importante, influențând calitatea actului stomatologic și susținând măiestria medicului prin tehnologia de vârf.

3. Materialele stomatologice folosite sunt cele mai bune

Avansul tehnologic în domeniul materialelor stomatologice permite progrese vizibile de la an la an. Tratamentul durează mai puțin, procedurile sunt mai precise iar aspectul și durabilitatea cresc. Intotdeauna mi-am dorit un medic stomatolog cu acces la ultimele materiale și cu training si experiență în folosirea lor.

4. Locația și accesibilitatea clinicii

Locatia Clinicii CrisSmile este excelenta. In jurul clinicii se afla multe punte de interes pentru mine cum ar fi o agentie de turism, un supermarket si o sala de fitness. Asa ca la am pe toate la un loc. Plus ca pot ajunge cu usurinta la CrisSmile cu un mijloc de transport in comun iar daca ma hotarasc sa merg cu masina personala sunt sigura ca gasesc un loc de parcare foarte usor si nu stau sa pierd timpul pentru a-mi parca masina.



5. Timpul economisit si programul perfect

Pentru mine este important sa nu pierd timpul. CrisSmile si-a respectat intotdeauna programarile, uneori daca eu ajungeam mai repede si ei nu aveau clienti ma luau imediat.
In plus, programul clinicii este unul excelent: de luni pana vineri de la 09 la 21 iar sambata de la 10 la 14. Este una dintre putinele clinici care tin deschis pana la ora 21. Pentru mine este important sa merg dupa ce scap de la munca pentru a nu-i lua o zi de concediu ca sa merg la stomatolog.

6. Relatia cu pacientul


Relatia medic-pacient pentru mine este extrem de importanta. Acesta trebuie sa fie amabil si calm, sa aiba rabdare sa imi explice pas cu pas planul si optiunile de tratament. Trebuie sa imi spuna alternativele, ce este obligatoriu si ce este optional.
Daca in copilarie am fost stresata, acum am ajuns sa merg cu placere la clinica CrisSmile. De acum vizita la dentist nu mai este un motiv de stres si emotii pentru ca personalul medical si auxiliar este amabil si empatic. Mi-am dat seama de la prima consultatie de calitatea clinicii si de faptul ca angajatii sunt bine instruiti.


7. Pret corect

Trebuie sa existe un raport bun clitate - pret atunci cand vine vorba de serviciile stomatologice pe care le primesc. Desigur, acesta nu este primul criteriu cand aleg o clinica deoarece un pret foarte mic poate ascunde lipsuri importante.
Clinica CrisSmile vine cu ceva nou si inventiv: posibilitatea de a plati in 12 rate fara dobanda contravaloarea serviciilor stomatologice.
Bineinteles ca am stat cu ochii si pe ofertele speciale pe care le au si reducerile sunt substantiale.


8. Referinte

Asa cum eu, cand m-am angajat mi s-au cerut referinte si eu la randul meu am dorit sa stiu ce fel de clinica este aceasta. Si cum spuneam la inceputul articolului, clinica CrisSmile are referinte excelente din partea clientilor. Parerile despre medici si despre clinica sunt impecabile.


9. Multitudinea de tratamente pe care le ofera Clinica CrisSmile

Pentru a ramane fidela unei clinici , trebuie sa ma asigur ca imi pot oferi tot ceea ce am nevoie.
Alegand CrisSmile nu am mai fost nevoita sa alerg dintr-o parte in cealalta pentru ca aceasta clinica avea tot ceea ce imi trebuia.


Si nu in ultimul rand, dupa ce v-am expus cele 9 motive pentru a alege Clinica CrisSmile vreau sa vi-l dau si pe al 10-lea, asa...bonus: impresia mea generala despre clinica : 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu