22 ianuarie 2016

De ce aleg Blogatu.ro?


Cateodata stau si ma intreb pe ce criterii mizez atunci cand vizitez un site si ce ma poate atrage la acel site pentru a reveni si pentru a deveni „client fidel”.
Tot stand si gandindu-ma la asta am realizat ca nu am foarte multe site-uri pe care sa le vizitez frevcent. De ce? Fie pentru ca nu contin subiecte care pe mine sa ma intereseze, fie ca au un design neatragator, fie ca stilul de a scrie nu este unul care sa ma „prinda”, plus multe alte motive.
Datorita acestui fapt m-am gandit sa va prezint mai jos unul dintre site-urile pe care le utilizez cel mai des si sa va expun motivele pentru care aleg acest site.

1.Un site cu renume in randul bloggerilor

Este vorba despre siteul Blogatu.ro .Nu, nu am gresit cand am scris. Nu e blogatul, e blogatu’. Numele sau este Marius Ovidiu Calagaru, dar in mediul online este cunoscut drept Blogatu.
Si el a inceput ca si noi, blogerii de rand, in 2004 castigand primul sau concurs. Atunci a inteles ca daca vrei, poti! Dupa accea, cu multa ambitie a ajuns sa organizeze el concursuri si in afara de bine cunoscutul site Blogawards se ocupa si de blogatu.ro
Spun ca este un site cu renume in randul boggerilor pentru ca majoritatea dintre noi il citim. Este si cel mai cunoscut blogger din Craiova si din Oltenia si acest lucru il face sa fie si mai valoros.
Ca si premii importante castigate pot enumara cateva dintre ele:

SuperBlog 2008  Locul 2
Gala TNL 2010  Cel mai bun blog

2. Site-ul este usor de utilizat si are un design simplu dar atragator

Un criteriu extrem de important pentru mine in alegerea unui site este sa fie usor de utilizat si sa aiba un aspect placut. Blogatu.ro se incadreaza foarte bine in acest aspect. Site-ul nu este „incarcat”, il pot accesa usor si nu ma dor ochii atunci cand citesc un articol de pe Blogatu.ro
In dreapta paginii principale avem si butonul de „cautare”, astfel incat pot gasi cu usurinta ceea ce imi doresc.



3. Este pus la curent cu toate gadgeturile noi aparute

Review-urile si unboxing-urile de pe Blogatu.ro sunt o adevarata comoara. Ori de cate ori doresc sa imi achizitionez un nou telefon sau o tabelta sau orice alt gadget mai intai citesc parerea lui Blogatu’, apoi , daca el isi da “acordul”, de abia atunci cumpar produsul.
De la el aflu ultimele noutati iar de cand urmaresc zilnic pagina lui Blogatu.ro aflu multe lucruri noi, extrem de interesante si care ma atrag.
Prezentarea video Allview X2 Soul Style m-a facut sa imi doresc enorm un telefon Allview iar articolul despre P8 Energymini, primul telefon Allview cu sticla 2.5D  m-a facut sa inteleg ca Allview este o firma care ma face sa fiu mandra ca sunt brasoveanca.















4. Este un adevarat „maestru” si pe Youtube

Pe Youtube, canalul lui Marius Calugaru are 1.137 de abonați si  1.739.319 vizionări . Automat acest lucru imi da incredere si sunt sigura ca Blogatu’ este bine informat si review-urile sale video sau unboxingurile video sunt cele mai bune. De exemplu pentru videoclipul Allview P6 Pro – unboxing a avut peste 2200 de vizualizari. Majoritatea review-urilor si unboxing-urilor pentru produsele Allview au mare succes si sunt extrem de vizualizate.



6. Este invidiat de multi

Pana sa ajung sa il inteleg pot spune cu mana pe inima ca si eu il invidiam la inceput. Are ocazia sa fie printre primii care testeaza anumite produse si gadget-uri la care noi doar visam. Printre produsele mele preferate pe care le-a testat se numara  Allview E3 Living – unboxing  , un telefon de care si eu sunt extrem de multumita.
Daca esti invidiat, inseamna ca esti bun si asta il face pe Blogatu.ro sa fie bun!




5. Pozitia sa in Zlist este: 28

Din   19 ianuarie 2016 a acumulat un scor de  3,232 si are 153 de postari in ultimele 30 de zile. Stim cu totii cat muncim la un articol deci va puteti da seama ce inseamna 153 de articole in 30 de zile....


6. Rezumat la seriale turcesti

Pentru mine asta e cireasa de pe tort. Eu, care vorbesc limba turca si urmaresc seriale turcesti ori de cate ori imi permite timpul nu apuc sa postez un rezumat  si Blogatu.ro o face. Parca este „superman”. Oricum, acesta este inca un motiv pentru care aleg sa ii citesc blogul. Daca pierd un episod-doua, intru pe site, citesc despre ce a fost vorba si gata, pot relua de unde am ramas fara sa simt ca am pierdut ceva.



Dupa toate cele prezentate mai sus poate va intrebati cum e posibil ca un singur site sa cuprinda atat de multe lucruri interesante? Si informatii utile si review-uri la diferite produse si unboxing-uri si review-uri video si noutati in materie de gadgeturi si asa mai departe, plus rezumate la serialele turcesti. Marius este o persoana perseverenta si isi petrece in medie, 7-8 ore pe zi online. Este o persoana care a reusit prin propriile forte si cu aceasta ocazie ii doresc mult succes in continuare si ii multumesc mult ca exista.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu