27 ianuarie 2016

Cum ne putem simti bine in pielea noastra?



Cu totii avem momente cand suntem la pamant dar nimic nu ne impiedica sa ne ridicam si sa mergem mai departe. La un moment dat ne gasim echilibrul si continuam sa intram intr-un ritm de frica sa nu ne pierdem acel echilibru. Acest lucru face sa uitam de noi si sa devenim ca niste roboti.
Spuneti-mi sincer, de cand nu v-ati mai pus pe voi pe primul plan? De mult timp probabil. Si cu siguranta gasiti si scuze:” am fost ocupata din cauza serviciului”,”am de facut mancare si curatenie”,”am un sot si trebuie sa am grija de familie”, „am grija de copii”, „trebuie sa invat” si asa mai departe. Scuzele pot fi nenumarate si noi nu facem altceva decat sa amanam sa ne simtim bine. Ne amanam pe noi de fapt. Si atunci cum ne putem simti bine in pielea noastra? In articolul care urmeaza o sa va prezint niste pasi pe care sa ii urmati si care sa va ajute sa va simtiti mai bine

Fa o schimbare

Rutina si trebuile zilnice pun monopol pe noi. Fa o schimbare!
Cumpara-ti o LenjerieValentine’s Day  si simte-te bine in pielea ta. Surprinde-ti partenerul cu ceva ce poate el nici nu spera. O sa vezi, o sa te simti bine si tu ( pentru ca ai facut acea schimbare) dar si el, pentru ca nu se va astepta la asta



Evita sa te critici

Poate dimineata, cand te trezesti te uiti in oglinda si zici:”ce grasa sunt”,”ce burta am”, „ce cearcane am”, „ce picioare strambe am” si asa mai departe. Încetează să mai faci asta deoarece nu faci decât să îți stirbezi singur încrederea în tine și să mergi din rău în mai rău. Fii optimista si gandeste pozitiv.
Cumpara-ti o lenjerie sexy  chiar daca ai sau nu ai un iubit/sot/amant si priveste-te in oglinda. Acea lenjerie sexy iti va da incredere in tine, o sa te vezi mai frumoasa si mai atragatoare ca niciodata. Zambeste! Esti frumoasa!




Ai curajul sa fii diferita de toti ceilalti

A fi diferit nu inseamna a fi inferior. Accepta sa simti si sa gandesti altfel decat ceilalti si ofera-ti respect pentru asta. Daca prietenele tale nu isi cumpara lenjerii sexy sau provocatoare tu nu fii ca ele. Fa ce vrei, nu ce spun altii!

Învață să ai grijă de tine și de corpul tău

Este important să fim îmbrăcați cu hainele care ne plac și ne reprezintă, care ne evidențiază feminitatea și masculinitatea. Astfel, o lenjerie intima  poate face minuni.


Tu cât de mult îți iubești corpul? În această viață îți este dat un corp pe care să îl accepți și să îl iubești pentru că altul nu vei mai avea. Dacă ești nemulțumit de aspectul tău fizic și poți face ceva să-l schimbi (de exemplu să slăbești câteva kg sau să ai un aspect îngrijit), atunci fă un plan pentru a reuși. Dacă nu poți schimba aspectele care nu îți plac, atunci împacă-te cu ideea și învață să te apreciezi așa cum ești. Ignoră standardele create de massmedia, standardul ești chiar tu. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu