28 iulie 2016

La vânătoare de apartamente


De curând am urmărit o emisiune tv extrem de interesantă:” House hunter’s internaţional”, adică, în traducere în limba romana “vânătorii internaţionali de case”. Dacă nu aţi auzit sau nu aţi urmărit emisiunea probabil nu ştiţi despre ce este vorba dar o să vă explic eu pe scurt: o familie sau un cuplu se mută dintr-o ţară în alta, văd 3 case şi îşi aleg una.
Pare destul de simplu dar nu este chiar aşa. În momentul în care vă decideţi să vă cumpăraţi un apartament, acesta trebuie să fie perfect pentru dvs, să se potrivească cerinţelor dvs.
Deşi nu am ajuns să particip încă la” House hunter’s internaţional”, mi-am făcut propriul scenariu şi am ales să văd trei apartamente noi Berceni cu ajutorul echipei Aria Homes.


Mai întâi mi-am făcut o listă (destul de lungă) în funcţie de priorităţile mele şi o să vă prezint şi dvs atât apartamentele alese pentru a le vizita cât şi opţiunile mele.
  1. Zona în care este amplasat apartamentul este extrem de importantă pentru mine.
Am ales zona Berceni pentru că este aproape de locul meu de muncă, este o zonă frumoasă, Parcul Tineretului este în apropiere, exista acces la metrou iar Sun Plaza este la o aruncătură de băţ.
  1. Apartamentul să aibă minim 2 camere
Sunt o persoană care are nevoie de confort, astfel încât dacă îmi vin prietenii în vizită şi doresc să rămână peste noapte să nu fiu nevoită să îi „cazez” la mine în cameră sau să îi culc pe canapea în sufragerie.
  1. Să am balcon
Îmi place să îmi petrec timpul împreună cu prietenii mei, iar unii sunt fumători. Nu îmi doresc ca apartamentul în care stau să miroasă a fum de ţigară, astfel încât un balcon este necesar!
  1. Să fie la un etaj superior
Nu mi-aş dori să stau la parter, să îmi intre praful de la maşini în casă, astfel încât prefer un P+3 sau P+4
  1. De preferat să aibă 2 băi
Ţinând cont că este posibil să primesc şi musafiri sau rude, ar fi bine să am două băi atât pentru confortul meu dar şi pentru confortul lor
  1. Suprafaţa apartamentului să fie de minim 50m2
Nu vreau să mă simt sufocată în propriul apartament sau să cred că trăiesc într-o cutie de chibrituri
  1. Preţul să fie până în 50.000 €
Ok, să spunem că acestea ar fi cele mai importante criterii pentru care eu aş alege un apartament. Să vedem acum ce oferte am găsit:

Acest apartament pe care l-am vizitat mi-a plăcut deoarece se afla în Complexul Rezidenţial Astrelor Amurgului Residence, într-o zonă liniştită, deci punctul 1 de pe lista l-am bifat.
Şi punctul 2, 3 şi 4 sunt bifate, dar din păcate punctul 5 nu l-am putut bifa, acest apartament având doar o baie.

Suprafaţa utilă este de 59 m2  astfel încât s-a încadrat şi la punctul 6 acest apartament.
Plusuri pentru acest apartament: bucătărie închisă, uşa antiefracţie, instalaţii termice cu calorifere din oţel şi centrala proprie, ferestre cu geam din termopan, obiecte sanitare în baie, gresie, faianţă, uşi de interior, parchet.
Preţ: 48,900 €

Acesta pot spune că mi-a plăcut cel mai mult. Am bifat aproape toate obiectivele propuse şi m-a atras în mod deosebit.
Apartamentul este foarte spațios, ingenios compartimentat cu o bucătărie mare și un balcon închis în termopan. Ce nu mi-a plăcut a fost faptul că părea întunecos şi... preţul de 58,500 €

Punctele 1,2 şi 3 au fost bifate, perfect. Din păcate apartamentul se afla la parter, astfel încă nu am putut bifa punctul 4.
Nici punctul 5 nu l-am putut bifa, apartamentul având doar o baie iar la punctul 6 se încadra la limită, cu 50 m2.
Totuşi, apartamentul a avut ceva deosebit încă de când l-am văzut prima oară, din stradă:


Pe lângă faptul că este modern, camerele luminoase și compartimentate funcțional, cred că mi-ar asigura confortul dorit, iar curtea oferă cadrul optim pentru relaxare.

Preţul ultimului apartament: 46,500 €
După ce am vizitat cele 3 apartamente trebuia să mă decid asupra unuia. A trebuit să pun în balanţă plusurile şi minusurile fiecărui apartament, să văd ce îmi doresc cu adevărat.
Desigur şi echipa minunată Aria Homes m-a ajutat şi m-a îndrumat astfel încât, în doar câteva zile am putut să îmi văd visul îndeplinit.
Reuşiţi să ghiciţi care este apartamentul pe care mi l-am ales?


V-am ţinut puţin pe jar... mi-am ales apartamentul cu numărul... 3.
Da, poate nu este ceea ce v-aţi fi aşteptat, mulţi dintre dvs sunt sigură că v-aţi gândit că am ales apartamentul 2, având cam tot ceea ce mi-am dorit. Dar ultimul apartament a avut ceva deosebit, mi-am putut imagina cum voi mobila bucătăria, poziţionarea camerelor era excelentă, mă încadram în buget şi cu banii rămaşi îmi voi amenaja acea grădină...








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu