17 octombrie 2018

Alegeţi să credeţi în Moş Crăciun! 30 de Moşi cu barba naturală, la alegere, pentru Sărbătorile de Iarna 2018



Crăciunul meu cel mai memorabil a fost anul în care aveam şase ani, chiar la vârful credinței mele în Moș Crăciun. Interesul călătoriei sale iminente pe coșul meu mă făcea să mă simt extreme de entuziasmată - atât de mult încât am rămas toată noaptea așteptând sosirea lui. Am coborât din pat de atâtea ori că părinții mei s-au chinuit să mă pună la loc în pat, pentru a mă împiedica să mă ascund lângă brad pentru a vedea dacă "El" a venit. Faptul că Moş Crăciun era capabil să găsească un moment să-și arunce cadourile sub copacul nostru, fără ca noi să ştim sau să vedem, nu era decât un miracol de Crăciun. După atâţia ani vreau să strig: #credinmoscraciun.
Eu, desigur, nu mi-am dat seama de anxietatea părinţilor pentru a mă face fericită. Nu mi-am imaginat niciodată că altcineva decât bătrânul Moş Crăciun a pus în fiecare an cadouri sub copacul nostru sau că nu a fost cel care a băut laptele pe care l-am scos pentru el. Nu mi-am dat seama decât câţiva ani mai târziu că părinții mei erau în spatele miracolelor mele de Crăciun. Ei au reușit să mențină mitul "Moş Crăciun".

Fantezia, în general, este o parte normală și sănătoasă a dezvoltării copilului. De asemenea, copiii sunt expuși în mod constant la mediile în care pot vorbi animalele, oamenii pot zbura, iar obiectele apar în mod magic din neant. De ce ar trebui un grup de reni zburători să fie mai fantastic decât un șoarece vorbitor sau un om de zăpadă cântând? Deși gândirea magică scade, nu dispare pentru totdeauna: uneori adulții au nevoie de o mică magie.
Inchiriazamoscraciun.ro nu este o afacere ci o poveste de succes garantata atât de experienţa Moşului cât şi a Echipei sale. Este un cumul de peste 10 ani de experienţă, 30 de Moşi cu barba naturală (fiecare cu costumul croit pentru el de un designer şi cu calendarul lui pe site) şi aprox 30 de persoane, 30 de maşini. Toate acestea fac posibil ca Moşul să fie prezent de Sărbători în casele tuturor, fix la momentul la care a fost cerut.
Ce este Crăciunul fără vizita de la Moș Crăciun? Închiriați un Moș Crăciun cu barbă naturală/pentru următorul eveniment de Crăciun. Umpleți inimile copiilor și adulților cu magie și minune de Crăciun.
Toți cei 30 de Moşi cu barbă naturală au experiență în fața grupurilor mari și mici, tineri și bătrâni. Toată lumea se bucură de spiritul Crăciunului și nu există o modalitate mai bună de a distribui cadouri în timpul unei petreceri de Crăciun decât să aveţi un moş cu barbă să o facă. Acest lucru creează, de asemenea, mari oportunități de fotografie cu Moș Crăciun. Nu riscaţi să striaţi surpriza și bucuria copilului îmbrăcând o rudă sau un cunoscut în Moș Crăciun. Apelaţi la cele mai bune servicii de specialitate. 

Angajând un Moş cu barbă naturală faceţi ca experienţa “l-am văzut pe moşu” să fie una şi mai autentică.
 Copiii de toate vârstele își amintesc magia lui Moș Crăciun. Moș Crăciun și spiridușii de la www.inchiriazamoscraciun.ro dau dovadă de multă pricepere în lucrul cu micuții dornici să-i cunoască.. Aceştia sunt îmbrăcați în costume frumoase, unice și fiecare Moş Crăciun are un farmec aparte.

Unii dintre noi nu îl invităm pe Moș Crăciun în casele noastre pentru că nu sărbătorim Crăciunul sau pentru că alegem alte tradiții. Alții îl îmbrățișează pe Moş Crăciun fără conotație religioasă.
În Marea Britanie de exemplu anumite tradiții sunt doar o parte naturală a Crăciunului britanic: budincă Yorkshire și curcanul de pe masa de Crăciun, copiii care trag biscuiții de Crăciun și părinții Crăciunului care poartă verde.
În Franţa, în timp ce numele său poate fi doar francez, Père Noël are propriile tradiții de Crăciun. El poartă o mantie roșie lungă în locul unui costum roșu, iar copiii își lasă pantofii lângă șemineu în speranța că vor fi umpluți cu dulciuri după masa din ajunul Crăciunului.


Tomte sau Jultomten este o creatură bazată pe folclor suedez. De Crăciun, un membru al familiei se va îmbrăca ca Jultomten - complet cu o mască pe față și întreabă "sunt copii buni care trăiesc aici?" înainte de a-și distribui sacul de cadouri.
Pentru mine, mitul lui Moș Crăciun a fost o parte interesantă a copilăriei, care a adus un sentiment magic. Am descoperit că magia lui Moș Crăciun s-a întors brusc. Uneori, chiar și adulții au nevoie de puțină magie în viața lor și sunt încântată că putem avea 30 de Moşi cu barbă naturală, la alegere, pentru Sărbătorile de Iarnă 2018 cu ajutorul inchiriazamoscraciun.ro.
  




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu