13 octombrie 2018

Particip la SuperBlog2018


Toamna şi-a intrat în graţii şi nu doar datorită copacilor ci şi datorită faptului că în luna octombrie este ziua mea. Atunci îmi dau seama că este toamnă şi mă cuprinde o stare de melancolie.
Anul acesta mi-am găsit refugiul în scris şi am făcut un pas pe care trebuia să îl fac de mult timp dar poate nu am avut curajul necesar şi anume să particip la SuperBlog2018.
Cred că ne-am potrivit bine, atât eu cât şi SuperBog avem ceva de sărbătorit. Eu la sfârşit de octombrie iar SuperBlog se află la ediția aniversară de 10 ani.
Este clar că eu o să fiu un boboc pe lângă bloggerii cu experienţă care au participat la atâtea ediţii şi ştiu deja cum se câştigă premiile. Dar o voi lua ca pe o experienţă frumoasă şi vă invit şi pe voi să vă luaţi inima în dinţi şi să participaţi la SuperBlog2018.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu