12 octombrie 2018

VIPoo – menţine mirosurile neplăcute în toaletă



Mersul la toaletă a fost întotdeauna un subiect tabu. Nu prea se vorbeşte despre asta, despre mirosurile neplăcute atunci când trebuie să mergi la toaletă după cineva care a şi stat o grămadă. Mirosul uneori este insuportabil şi trebuie să te ţii de nas ca să îţi poţi face “treaba”.
Acum a apărut un produs nou, inovator, cu un nume pe măsură calităţii: V.I.Poo care este chiar un VIP în toaletă.
Am avut privilegiul de a testa toate cele trei arome şi pot spune că am fost mai mult decât încântată.
Produsele le-am primit chiar înainte de a pleca în concediu şi am zis să iau cu mine măcar unul din spray-urile pentru WC de la V.I.Poo. Şi bine am făcut. Baia din hotel nu era una spectaculos de mare şi VIPoo ne-a sărit în ajutor zilnic.
Se pulverizează în vasul de toaletă între 3 şi 5 puf-uri după care vă puteţi relaxa. Mirosul persista chiar şi după ce trageţi apa la toaletă. Mirosul plăcut de VIPoo Fresh Model a “inundat” şi camera hotelului, nu doar baia. Astfel, oricine merge după dvs la toaletă nu trebuie să suporte mirosuri neplăcute.
V.I.Poo vine în trei variante şi anume:
V.I.Poo Lemon Idol, preferatul meu:
 
V.I.Poo Lavender Superstar


V.I.Poo Fresh Model, cel pe care l-am avut în vacanţa cu mine




Acest V.I.Poo este un spray odorizant cu efect înainte de utilizarea toaletei.
Colegele mele au fost extrem de fericite când am adus cu mine la birou V.I.Poo Lemon Idol. După ce am dat cu el în toaleta de la muncă, jumătate de zi a mirosit frumos, aroma ajungând până în birou.

Există produse pe care unii oameni le încearcă şi indiferent dacă sunt mulţumiţi sau nu de acel produs îl recomandă doar pentru a-I face reclamă. Aici nu este cazul meu. Sunt o persoană sinceră şi dacă nu sunt 100% mulţumită de un produs nu îl recomand. V.I.Poo mi-a depăşit aşteptările, de aceea vă pot spune cu mâna pe inimă că este un produs excelent pe care trebuie să îl încercaţi!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu