17 februarie 2015

All inclusive phone


Încă o campanie la care îmi doream să particip... şi desigur, să şi câştig.. zis şi făcut.. mă apuc eu repede de scris, deschis pagina de word unde îmi aştern gândurile şi intru să văd despre ce trebuie să scriu pentru a participa la campania Allview..
Am citit cu atenţie ce am de făcut, dar... curioasă din fire m-am uitat repede ce se poate câştiga... şi.. am rămas cu gura căscată... ce am apucat să spun a fost:” OAU”... şi primul gând a fost:” Telefonul ăsta e conceput special pentru mine”.
De ce? O să vă spun în rândurile ce urmează..
Dar mai întâi de toate o să încerc să vă schimb acea concepţie pe care o aveţi majoritatea dintre dumneavoastră.
Allview este o denumire excelentă pentru această firmă... eu doresc să o traduc aşa în limba romana:”cu toţii vedem”... cu toţii vedem că putem.. putem produce lucruri de calitate...
Din păcate, concepţia în ziua de azi este că tot ce este românesc este de proastă calitate. Ca pe vremea lui Ceasusescu se făceau lucruri bune dar acum nu. Da.. dar atunci nu existau telefoane mobile...
Sunt mândră să anunţ că sunt.. braşoveanca.. la fel ca şi compania VISUAL FAN cu sediul central în Braşov.. care şi-a început activitatea la Braşov în 2002 până în prezent şi, sper eu, încă 2002 ani de acum încolo. Din aprilie 2004 toate produsele au fost comercializate sub marca proprie ALLVIEW®, marca înregistrată.
Ia aruncaţi o scurtă privire pe site-ul lor. De ce au atâtea certificate? De ce au atâtea diplome? Pentru că au produse de slabă calitate? Pentru că orice e românesc e prost făcut sau făcut de mântuială? Nu cred


  

  
Acum, să trecem la treburi şi mai interesante..
În primul rând nu m-am dat seama decât după ce am citit de două ori că este vorba de un telefon.. credeam că este o tabletă... design-ul este atât de frumos conceput, puteţi opta între alb sau negru, este extrem de subţire şi are un display enooorrrmmm... de 5”.





Ok, haideţi să dăm timpul înapoi puţin şi să ne gândim la primul telefon pe care ni l-am cumpărat sau l-am primit cadou de la părinţi...
Eu am avut ca prim telefon un Trium şi eram atât de fericită că îi puteam schimba „faţa” de câte ori doream.. desigur, era ca o cărămidă pusă la ureche...
Uitaţi diferenţa între primul meu telefon şi acest Allview V1 Viper L:








Este o diferenţă enormă... ca de la cer la pământ... şi cine s-ar fi gândit că vom evolua atât de mult încât să producem asemenea telefoane??

De asemenea, pentru cine se pricepe, acest telefon Allview V1 Viper L este unul performant. De ce? Datorită procesorului cu 4 nuclee şi frecvenţa de 1.3 GHz, o memorie RAM de 1 GB şi sistemul de operare Android™ 4.4, KitKat®. Memoria de stocare internă de 8GB poate fi completată cu un card microSD de până la 32 GB.





Acum vine adevărată surpriză.. eu una nu am mai auzit de alt telefon care să aibă 2 camere foto, 2 flash-uri. Dar nimic pe lumea asta nu ar trebui să ne mai mire..
Telefonul este special conceput pentru... MINE... deoarece am mânia pozelor.. nu sunt narcisista, dar iubesc să fac/să mi se facă poze.. aproape non-stop dacă ar fi posibil...
Camera frontală împreună cu flash-ul de lângă ea şi funcţia Face beauty m-ar ajuta să capturez poze chiar şi în condiţii de iluminare slabă.
Plus o cameră (cea frontală) are 2 megapxeli.. da da da, DOI şi cea principală 5 megapixeli...



Am să ataşez şi o poză cu o cameră foto pe care o foloseam la un telefon Siemens.. şi acum mă bufneşte râsul când mă gândesc cât de greu era să faci o poză şi cât dură... Până scoteam această cameră „minunată” din husa, până reuşeam să o conectez cu telefonul, până im recunoştea telefonul camera oooooooo dura o grămadă de timp, îmi pierdeam orice chef de a face o poză şi desigur, pierdeam şi momente importante şi interesante, aşteptând această cameră antică sa facă o poză.
Voi aţi trecut prin asta?

  

Dacă stăm să ne gândim bine, telefonul Allview V1 Viper L are un program special instalat pentru editarea pozelor, astfel încât nu mai sunt nevoită să descarc poza în calculator, să mă chinuiesc cu 10 mii de programe (că na, Photoshopul e prea complicat) de editare a pozei... am totul în telefon... galeria de imagini este organizată pe foldere şi subfoldere pentru că eu să găseşti uşor fiecare fotografie pe care ai capturat-o. Aleg o fotografie şi o pot edita folosind filtrele preferate, pot ajusta luminozitatea, seta contrastul sau pot alege rama care se potriveşte cel mai bine. Astfel voi crea poza perfectă! Doar cu Allview V1 Viper L






  
Filmări Full HD, HDR, Eraser şi multe alte funcţii

Filmează FullHD clipele frumoase cu ajutorul camerei principale de 5MP cu Autofocus şi bucură-te de fiecare dată când le vizionezi! Expunerea dintr-o fotografie va fi reglată de funcţia HDR astfel încât fiecare peisaj să arate impresionant. Şterge elementele în mişcare din fotografia ta cu funcţia Eraser şi crează poza perfectă.

Cele mai reuşite fotografii de grup

Distrează-te cu funcţia Best Face! Aceasta realizează o serie de mai multe poze pentru că tu să poţi alege cea mai amuzantă sau reuşita expresie a fetelor prietenilor tăi. Astfel vei crea poza cea mai interesantă şi te vei asigura că nimeni nu mai iese cu ochii închişi.


Mai folosiţi acest...” instrument”???


Dar acesta?




Dar mp3/mp4 playerele? Le mai folosiţi?
Eu nu cred, din moment ce acum aceste telefoane inteligente ne ajută să avem „all inclusive”



Cu Allview V1 Viper L asculta muzica preferată! Bucură-te de o experienţă sonoră completă datorită sistemului DTS încorporat. Lasă-te captivat de cele mai noi hituri sau de sunetul videoclipurilor preferate fie direct prin difuzorul telefonului, fie la căştile smartphone-ului.

Arătăm caraghios tare cu aceste căşti, nu?



 Conectivitatea cu alte device-uri

Ai la dispoziţie mai multe opţiuni de a te conecta cu alte device-uri, fie pentru a transfera cuiva fişiere fie pentru a le vizualiza pe televizor. Este mult mai simplu şi mai rapid! Alege dintre funcţiile disponibile pe Viper L varianta cea mai accesibilă pentru tine: fie Bluetooth 4.0, Hot Knot, WiFi Direct sau WiFi Display.






Credeţi că nu se poate mai mult? Ba da, vă zic eu:

Telefonul Allview V1 Viper L dispune de Floating video player;
Vizionează un videoclip în timp ce trimiţi un e-mail sau conversezi cu prietenii pe reţelele de socializare. Cu funcţia floating video, clipul rulează într-o parte a display-ului.



De Conexiune 3G HSPA+ aţi auzit?




Profită de viteză mare de navigare pe Internet prin 3G HSPA+. Verifică-ţi conturile de e-mail oricând sau conversează online cu prietenii ori de câte ori doreşti. Apelează-i şi bucură-te de naturaleţea şi claritatea vocii lor datorită funcţiei HD Voice.
  

Şi pentru că sunt sigură că nu v-aţi plictisit, vă informez că acest all inclusive phone cum l-am denumit eu are o autonomie sporită şi ne protejează informaţiile.

Pentru mai multe detalii, apelaţi 112 pentru că sunt sigură că deja vi s-a făcut „rău” pentru că nu vă aşteptaţi ca un telefon românesc să aibă atâtea funcţii, să arate şi bine, să fie şi la modă, să fie şi ieftin şi lista poate continua..

                           V1 Viper L – elegant şi puternic











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu